Svar: 452
Tråde: 30
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
"Tvillingerne" fra 1950/51 har fået originale vintage Omega spænder (med uoriginale dorne) fra Peter Halse - samtidig har den hvide fået sig en mørk rødbrun sporty læderrem med lyse stikninger i stedet for den lidt for kraftige naturfarvede rem med hvide stikninger den havde før, den sorte har beholdt sin klassiske krokooptik rem.
Suveränen fra 1945 har fået sig en sandfarvet Maratac two-piece Zulu strap, ikke særlig originalt, men godt i tråd med urets militære fortid - og så synes jeg faktisk at det ser rigtig flot ud. Uret havde tidligere en diskret sort læderrem.
Mvh.
Jakob
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Hej Jakob
Du er da godt nok detaljens mester. - Ser rigtig godt ud.
Sjovt med NATO remmen. Et kæmpe tidshop mellem ur og rem; men du har ret, Det ser absolut ikke påfaldende eller kikset ud.
Nå jeg falder over det lille (gamle) ur, der har spøgt i snart et år, kommer jeg forbi til en rem-konsultation.
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Rigtigt flot remvalg må jeg sige - alle tre
vh
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Ualmindeligt gode remvalg - klædeligt og smukt understøttende uret, dets kasse og også funktionen ! Respekt
Zulu remmen er rigtig god til uret ! Den understøtter urets funktion, "moderniserer" - uden at dominere, og så er den samtidig anderledes, behagelig og funktionel ! Godt gået !!!
De venligste hilsner, John
•
Jakob, det ser bare godt ud. Lækkert......
•
Svar: 452
Tråde: 30
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Mange tak
Geodoc: Du skal være mere end velkommen.
Mvh.
Jakob
•