Rem- og spænde opdatering
İmage

"Tvillingerne" fra 1950/51 har fået originale vintage Omega spænder (med uoriginale dorne) fra Peter Halse - samtidig har den hvide fået sig en mørk rødbrun sporty læderrem med lyse stikninger i stedet for den lidt for kraftige naturfarvede rem med hvide stikninger den havde før, den sorte har beholdt sin klassiske krokooptik rem.

Suveränen fra 1945 har fået sig en sandfarvet Maratac two-piece Zulu strap, ikke særlig originalt, men godt i tråd med urets militære fortid - og så synes jeg faktisk at det ser rigtig flot ud. Uret havde tidligere en diskret sort læderrem.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Hej Jakob

Du er da godt nok detaljens mester. - Ser rigtig godt ud.
Sjovt med NATO remmen. Et kæmpe tidshop mellem ur og rem; men du har ret, Det ser absolut ikke påfaldende eller kikset ud.

Nå jeg falder over det lille (gamle) ur, der har spøgt i snart et år, kommer jeg forbi til en rem-konsultation. Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Rigtigt flot remvalg må jeg sige - alle tre
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ualmindeligt gode remvalg - klædeligt og smukt understøttende uret, dets kasse og også funktionen ! Respekt Icon_cool

Zulu remmen er rigtig god til uret ! Den understøtter urets funktion, "moderniserer" - uden at dominere, og så er den samtidig anderledes, behagelig og funktionel ! Godt gået !!! Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Jakob, det ser bare godt ud. Lækkert......
Svar
Mange tak Icon_e_smile

Geodoc: Du skal være mere end velkommen.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)