Svar: 6
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hej. jeg har købt et rolex explorer 2 16570 fra 2001 med sort skive jeg vil høre om der er nogen herinde der ved om det er et ur der nogensinde vil stige i værdi nu er det jo produceret i et meget stort antal, men jeg må indrømme at det er et ur jeg virkelig er blevet glad for men kan man betragte det som en slags investering?
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
På den lange bane vil det stige. Men vi snakker nok 10-20 år frem. Det kræver selvfølgelig også at interessen for ure forbliver som den er nu så der er købere. Desuden hvordan trenden bliver. Er sportsmodellerne "in" om 20 år?
Så det er meget svært at vurdere hvor god din "investering" er pt. Jeg ville nok vende den rundt og sige: Nyd dit lækre ur. Stiger det i værdi er det fint. Gør det ikke har du stadig et fedt ur der bringer dig noget hver gang du kigger på det. Det er trods alt en brugsgenstand
/Mads
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
For at kunne vurdere en investering skal man ikke kun kigge fremad. Indkøbsprisen er ikke uvæsentlig. Har du givet 15k har du sikkert gjort en god investering.
Mvh
Klaus
•
Svar: 6
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
tak for svarene! ja jeg synes det er et lækkert ur som jeg er blevet glad for og det er jo egentlig det vigtigste.
•