Frisør
KBH. K bedste frisør er fundet. Den ligger på studiestræde og hedder Frisør Hans 2. Fantastisk betjening og super herre-klip til 180 kr. og med vask(incl 2-4 min hovedbundsmassage) 200kr. Jeg tror det er Julemanden der ejer butikken.
Svar
Sjovt du nævner det, jeg har lige fået den anbefalet af en af mine venner, og har planlagt at prøve den næste gang. Er nemlig rigtig træt af at betale 350 kroner for en klipning.
Svar
Har ofte overvejet ham og selv tænkt at han lignede julemanden. Icon_e_wink

Er det decideret konservativt "gammelmandsklip" med vandkæmning og sideskildning. Eller kan vi lidt ungdommelige knægte også smutte derind?
Svar
Åh, jeg er ikke personen der har så meget forstand på det, men hans kunder er i alle aldre så umiddelbart ja. Jeg har brugt ham i 3 år og tidliger var der der en kvinde der lavede de lidt mere smarte fritz, men efter sigende skulle han havde haft 4 salonener og i hans unge dage var han super charmør-frisør der kunne det sidste nye. Det var så i 1960-1980, men lidt vintage cut kan man vel ikke tag skade. Prøv ham og sig hvad du vil ha. Han lytter til folk og er ikke ligesom frisørene på istedgade der giver et klap på hovedet af en når de vil ha dig til at dreje/bøje hovedet. Prøv det, prøv det....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)