20-11-2008, 08:08 PM
|
lidt nyt godnat læsning
|
|
21-11-2008, 01:15 AM
Jeg kender ikke den bog, men den skal naturligvis checkes ud.
Schiffer Book er et amerikansk forlag som udgiver bøger om alverdens samlerobjekter (bla. en stor flot Georg Jensen bog) Forlaget har udgivet en masse dårlige bøger, men der er perler ind imellem.
21-11-2008, 04:37 AM
Hej
Udemærket bog men ikke min bedste Rolex bog. MVH Peter
21-11-2008, 09:41 AM
21-11-2008, 09:47 AM
Dowling & Hess bogen dækker Rolex meget bredt og fint nok med det men jeg synes Vintage Rolex Sports Models af Skeet er sjovere hvis man er til Sub, GMT, Explorer, SD osv. omend der er fejl i den og billederne for det meste ikke er fotos.
En anden bog der også er interessant er The Rolex Report af Brozek med en masse fakta. Også denne skal tages med et gran salt. Mvh Klaus Mvh Klaus
22-11-2008, 03:19 AM
Hej
Jeg har også bogen Vintage Rolex Sports Models, den synes jeg er rigtig god, dog kunne billederne godt have været af gamle patinerede ure og ikke computerbilleder, men ellers perfekt, The Rolex Report synes jeg er lidt kedelig, iøvrigt er der også Rolex 2421 ure af Kesaharu Imai, den har godt nok nogen år på bagen især priserne er meget underholdende. MVH Peter
03-12-2008, 01:16 PM
peter Skrev:Hej Hej Peter, har du set, at Kesaharu Imai for nylig har udgivet en ny bog? Den hedder "3621 Rolex Uhren"...., som navnet angiver: flere ure end i den forrige version, og ikke mere med DM priser med i Euro. Desværre er der en del fejl i bogen, og ikke særlig megen NY info i forhold til forgængeren. Mvh., Bo.
05-12-2008, 02:33 AM
Hej Sea-Dweller
Jeg havde ikke opdaget at det var en ny bog dengang da jeg så den nede i Tyskland, jeg troede at det var samme bog dog med en ny forside. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)