Svar: 460
Tråde: 69
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Mit Rolex Seadweller. Købt i Århus hos Thor Ottesen. Helt nyt. Jeg pillede selv alt af uret. Det var en F. Serie. Senere byttet for et Panerai Submersible. Også en fed klokke.
Men nok det dummeste jeg har gjort......
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
watchfreak2003 Skrev:Min Breitling Headwind med hvid skive skulle jeg også have beholdt. Modellen er desværre udgået for et par år siden ……….. merde

Konkret - for nu ikke bare at spamme tråden - Jeg har aldrig fortrudt noget jeg har solgt, for jeg har aldrig solgt men jeg har fortrudt køb - i en samhandel med et andet som jeg ikke har fortrudt jeg købte - en medkøbe af en Rolex Sub LV. Jeg gav 10% under nypris med alle papirer og alt, få måneder gammelt - så det føltes OK - og det kunne måske ha fået værdi hvis det udgik - men det gjorde det jo ikke lige.
Nå så er jeg fri for at spamme og kan så lige sige, at jeg er ikke er spor vild med Breitling beezels - men hvis - og det ser jo sådan ud - du selv har taget ovenstående billede, så har Breitling da vist lykkedes med at finde ud af hvem der skal fotografere og photoshoppe for dem i fremtiden. Hold da k... hvor ser det godt ud, og kassens form fra siden er top fra Breitling
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Watchfreak
Det er en skam at Breitling Headwind er udgået, for jeg er selv vild med den.
MVH Peter
•
Svar: 729
Tråde: 40
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Åh. Det emne vil jeg slet ikke komme ind på.
•
Svar: 136
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
citeret fra en anden tråd om lænker her på forum:
"damn jeg skulle aldrig have solgt det ur"
•