Første indtryk af Sea-Dweller Deepsea, ref. 116660
#11
Jeg var forbi Mortensen i Herning i dag og prøve uret. Det gør sig bedre "live" end på billeder. Størrelsen (diameter) er super og ikke for voldsomt som jeg frygtede lidt. I mine øjne er største (og eneste) minus urets højde Icon_e_confused Det er en "dørkarms-banker" og minder mig om Panerai Submersible "La Bomba":?

Mortensen er iøvrigt et besøg værd. Fin service og jeg fik en lang snak Icon_e_biggrin De har masser af Rolex. Bla 16600 og 16710. Ure der ofte omtales som "udgået" hos AD. De havde også et par LV´er.

/Mads
Svar
#12
Mads Gjødesen Skrev:Jeg var forbi Mortensen i Herning i dag og prøve uret. Det gør sig bedre "live" end på billeder. Størrelsen (diameter) er super og ikke for voldsomt som jeg frygtede lidt. I mine øjne er største (og eneste) minus urets højde Icon_e_confused Det er en "dørkarms-banker" og minder mig om Panerai Submersible "La Bomba":?

Mortensen er iøvrigt et besøg værd. Fin service og jeg fik en lang snak Icon_e_biggrin De har masser af Rolex. Bla 16600 og 16710. Ure der ofte omtales som "udgået" hos AD. De havde også et par LV´er.

/Mads

Enig M C Mortensen er altid et besøg værd, kanon service og kanon udvalg.

Søren
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)