22-08-2008, 07:12 AM
jeg er ny her på siden og er her egentligt kun fordi jeg ikke kan finde nye ur-lænker til 2 A LE MARQUAND ure. Er der nogen af jer som sikkert ved alt om ure, der kan hjælpe ?
???
|
A LE MARQUAND
|
|
22-08-2008, 07:12 AM
jeg er ny her på siden og er her egentligt kun fordi jeg ikke kan finde nye ur-lænker til 2 A LE MARQUAND ure. Er der nogen af jer som sikkert ved alt om ure, der kan hjælpe ? ???
02-09-2008, 08:54 AM
Morten Nørgaard Skrev::?: Hej alle. Er der slet ingen som kender mærket ? ???
02-09-2008, 09:27 AM
næ - prøv evt. at smide et billede.
02-09-2008, 09:30 AM
Det er selvfølgelig svært når man ikke kan se urene.
Kan se på deres hjemmeside, at der er hakker ned i remmene. Det betyder jo nok, at du skal købe originalt et sted. Jeg vil derfor prøve at kontakte en forhandler som sælger urene og få nogle remme derfra. Hvis det er alm. remme er det jo bare at måle bredden og bestille dem et sted. Her vil en alm. urforhandler kunne hjælpe. Torben
02-09-2008, 10:10 AM
Submersible Skrev:Det er selvfølgelig svært når man ikke kan se urene. jeg har været hos alle urmagere i Aalborg og de har ingen remme til urerne, men jeg har nu bestilt remme direkte fra firmaet. De var godt nok dyre ???
02-09-2008, 05:43 PM
Mærket er total ukendt i ur-verden og remmene er meget specielle i samlingen. Som jeg ser det er det derfor umuligt at finde lænker hos alm. urmagere. Enten skal du have lænken direkte fra producenten eller også skal du satse på en rem lavet hos nogle af de fine rem-magere der laver specialsyede remme. Men så koster de vel ca. 1.500-2.000 kr. stk.
Du må kunne få nye lænker/remme der hvor du har købt uret!? /Mads
03-09-2008, 07:14 AM
Mads Gjødesen Skrev:Mærket er total ukendt i ur-verden og remmene er meget specielle i samlingen. Som jeg ser det er det derfor umuligt at finde lænker hos alm. urmagere. Enten skal du have lænken direkte fra producenten eller også skal du satse på en rem lavet hos nogle af de fine rem-magere der laver specialsyede remme. Men så koster de vel ca. 1.500-2.000 kr. stk.Hej Mads. Urerne er givet som præmie til en racerkører og derefter solgt videre til mig. Jeg bestilte 2 stk. remme i rustfri stål hos fabrikanten. Prisen er 4279,- leveret hos mig. jeg gav 15.000 pr. stk. for urerne for 8 år siden. så prisen på remme stemmer jo fint med prisen på urerne ???
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|