Citizen er verdens største
"CITIZEN er en Japansk ur-producent, som er kendt for at lave inovative ure af den allerhøjeste kvalitet. CITIZEN blev grundlagt tilbage i 1924 i Japan, og har siden 1986 været verdens største urproducent."

Jeg fandt ovennævnte citat på qxl under en auktion over et Citizen ur, så det må jo være rigtigt eller?

God dag.
Svar
Thomse Skrev:"CITIZEN er en Japansk ur-producent, som er kendt for at lave inovative ure af den allerhøjeste kvalitet. CITIZEN blev grundlagt tilbage i 1924 i Japan, og har siden 1986 været verdens største urproducent."

Jeg fandt ovennævnte citat på qxl under en auktion over et Citizen ur, så det må jo være rigtigt eller?

God dag.
Ja man kunne tro det var Seiko - eller hele Swatch group - men jeg har også hørt Citizen - dog når dens opkøb af varenavnene Bulova, Caravelle, Wittnauer and Accutron regnes med.

Om Swatch med alle navne medregnet og ETA (8000 alene der) har flere samlede ansatte ved jeg heller ikke - der er nok flere måder at opgøre størst på - flest ure - størst omsætning - flest ansatte o.s.v - men store er de helt klart

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)