Svar: 84
Tråde: 13
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej alle,,
Jeg var så uheldig at lave et ukontrolleret (ikke planlagt stunt/styrt ned ad en trappe og uret er blevet godt ridset, både på "kransen" og en go del på urkassen/lænken - er det noget klarlund kan skifte, eller er det et nyt ur - alternativt leve med skrammerne?
Glasset er safir, og har ikk lidt skade.
Håber på at forsikringen vil hjælpe til, for jeg kan ikke forstille mig at en ny urkasse er billig.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Lyder som at der skal en polering til - om ridserne er så dybe at det ikke kan gøres pænt tvivler jeg på
Prøv
Peter Halse -. Horsens
Krognos København
Bo Mølbak København
det skal nok blive ret OK
vh
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Smut en tur forbi Klarlund. Det er utroligt, hvad urmagerne kan gøre ved ridser, men hakker må du nok bare acceptere. Det er ærgeligt, men sådan er livet. Håber du er i et stykke...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Ville også suse forbi Klarlund. Mht. polering er de bedre end Bo, Jørgen og Peter, idet de har specielt udstyr og uddannelse, der kræves for at polere Panerai "autoriseret". Det har de tre andre ikke da de ikke er AD/SC for Panerai.
/Mads
•
Svar: 18
Tråde: 7
Hvad koster sådan en omgang ??
/Christensen
Mads Gjødesen Skrev:Ville også suse forbi Klarlund. Mht. polering er de bedre end Bo, Jørgen og Peter, idet de har specielt udstyr og uddannelse, der kræves for at polere Panerai "autoriseret". Det har de tre andre ikke da de ikke er AD/SC for Panerai.
/Mads
•
Svar: 524
Tråde: 50
Alternativt, hvis ikke du har tænkt dig, at sælge uret igen, så kunne du jo beholde det som det er nu, og betragte "skaderne" som en del af urets historie.
•
1300kr for kasse og lænke. Syntes faktisk det er overraskende billigt
Skal lige siges at ridserne er i den ene side, og ikke meget synlige. En ny kasse koster ikke mindre end 24500kr
Christensen Skrev:Hvad koster sådan en omgang ??
/Christensen
Mads Gjødesen Skrev:Ville også suse forbi Klarlund. Mht. polering er de bedre end Bo, Jørgen og Peter, idet de har specielt udstyr og uddannelse, der kræves for at polere Panerai "autoriseret". Det har de tre andre ikke da de ikke er AD/SC for Panerai.
/Mads
•
Så har jeg fået uret tilbage fra Klarlund, og jeg vil i den forbindelse gerne sige dem et stor tak - ikke et eneste spor tilbage på uret:D
Til info koster en urkasse den nette sum af 24500.-, så jeg er glad for at en polèring til 1000kr kunne klare jobbet (selvom forsikringen dækkede).
•