Lys til at fotografere!
Vi ved jo godt at dagslys er det bedste fotolys - og ganske ofte går jeg udenfor for at fotografere mine ure.

Jeg medbringer pudseklud, fotoudstyr, baggrund osv. Men idag var vejret jo ikke ligefrem indbydende...

Icon_idea men så - i stedet for at sætte lys op inde og fotografere - fik jeg den ide at gå i drivhuset - og det virkede fint - det kan jeg anbefale. Se her:

İmage

İmage

İmage

İmage

Det absolut vanskeligste ur at fotografere er sortskivede ure med blank pudset buet glas...

İmage

og jeg garenterer at intet på uret er grønt - men det er vinen som skygger oppe under taget...

İmage

Begge ure er fra 1953 og med cal 266 - den sorte er en kvalitets redail fra Bethge mens tow tonen står originalt!

vh Baun
Svar
Ja det er slet ikke dårligt... god idé med drivhus!!!
Svar
De er fanget rigtig godt, dine smukke ure !

Jeg har ikke noget drivhus, men kan anbefale A4 papir og en god Fenix lygte til at skabe godt foto-lys ... Icon_e_biggrin Tvivler dog lidt på, at fotograferne herinde vil bakke mig 100 % op på den konto ... Måske de vil gøre det med drivhuset ?
De venligste hilsner, John
Svar
Ikke småting du kan drive det til her i agurketiden - bare pas på du ikke kommer til at træde i spinaten - Nå - i fulde alvor:
Så smukt at det gør undt - både urene og billederne - Jeg må se at komme lidt videre med Omega
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)