Turkis Enicar
Gode konklusioner Icon_e_smile Og så er ex Ebay.de - altså Tysklan - langt sikrere end Ebay.co.uk i forhold til den slags og meget andet bøfferi - helt generelt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Har så betalt lidt lærepenge. Det er desværre min måde at blive klogere på ... Tak, fordi du tog dig tiden til at gøre mig klogere !

Har forresten sat en ordentlig rem på min originale Enicar. Jeg synes remmen ser godt ud - og så er den fantastisk at have på. (river den næsten på min diver, bare for at være i nærheden af den Icon_redface )

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Jamen de er skønne at ha på - jeg gårmeget tit med typen og kender mange herinde som gør - Meget langt fra tidens icehockey puck eller curling sten - made for comfort and simplicity - svært at hakke på den slags ure mildest talt

Du ved jo ikke 100% om de anden var fake skive - kun hvad jeg mener - men i alle fald har du vel ikke tabt alverden - så vær glad for du ikke har misset på en vintage rolex sports model Icon_e_biggrin
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Schweizisk kvalitet med Indisk finish. Redail eller ej, så kunne det da være sjovt at samle en stribe med de eksotiske farver. Jeg syntes de er fede!
Svar
Speedy Skrev:Schweizisk kvalitet med Indisk finish. Redail eller ej, så kunne det da være sjovt at samle en stribe med de eksotiske farver. Jeg syntes de er fede!
Det er jeg slet ikke uenig i. Farverne er sjove og arbejdet normalt rigtig pæt gjort, så ved man at det er det man vil ha - så er der en del sjov at hente. Jeg synes måske specielt til dameure i 34 mm burde der være muligheder - billige i forhold til kvaliteten er de - og ret flotte på armen
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)