Holdninger til Froggy?
Uuuhaa jeg føler mig som er forbryder, jeg har nemlig været hos Klarlund og fået skiftet min grønne bezel ud med en sort..... men det gav godt nok et helt andet ur, det blev ligesom mere robust, især når den nu har de store markeringer og visere.

Michael
Svar
Hej Michael

Kunne du så få lov at beholde den grønne?
Har nu ikke tænkt mig selv at begå helligbrøde, men lidt nysgerrig er man da Icon_e_wink

Sjovt de som autoriseret forhandler overhovedet ville gå med til det. Da jeg købte min blev der ellers gjort et stort nummer ud af at fortælle den ikke kunne skiftes (hvorimod f.eks. GMT master II godt kunne). Den blev dog heller ikke købt hos Klarlund.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Svar
Hej McAllan

Jojo jeg fik skam den grønne med hjem, og fik besked om at jeg skulle passe godt på den, for en ny ville IKKE være til at købe.

Jeg er også den lykkelige ejer af en GMT II, sort/rød, den kunne jeg ikke finde på at lave om på.

Michael
Svar
Hvad så hvis man kommer til at lave nogle grimme ridser i den Icon_e_surprised Det er jo trods alt aluminium og ikke keramik den er lavet af...
Med den sorte er det ikke værre end bare at smide nogle få hunde på bordet og så er den fixet.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Svar
Hej

Hvis at man er ejer af en grøn kan man altid købe en ny lynette i grøn eller sort, men hvis at man er ejer af en sort kan man kun købe et sort lynetteindlæg.

MVH Peter
Svar
Rolex skal nok have flere grønne lynetteindlæg. Det er jo en reservedel som er meget udsat og den kan faktisk også falde af. Aner ikke hvorfor Klarlund siger de IKKE fås. Rolex reklamerer jo også med at man kan få de oprindelige dele i mindst 25 år efter uret er købt. Til orientering har jeg fået indlæg til både 5513 og 1680 Subs. Så mon ikke også de kan klare et grønt som stadig er i produktion.

MEn som Peter siger er det ikke muligt at konvertere fra sort til grøn. Kun fra grøn til sort, hvis det skal klares autoriseret.

Iøvrigt fås der et hav af forskellige farvede indlæg til 16610 på ebay. De koster 10-20 $ stykket. Der er tale om aftermarket dele, men når man nu alligevel valgt at Frankensteine sit Sub kan det vel være ligemeget. Bo Mølbak kan skifte det på 5 min. Så kan man lave sit sorte om til et grønt.

/Mads
Svar
godt få et nyt grønt lünetteindlæg til sin LV. Rolex kræver bare at få den gamle, så der ikke kommer nogle løse i omløb.

Mikael
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)