Breitling B2
Hejsa

Jeg er på udkig efter et nyt ur. Det skulle gerne være en Rolex Sub eller SD.

I den forbindelse synes fornuften, at fortælle mig, at jeg bør sælge mit nuværende Breitling B2 ur først Icon_e_smile

Jeg er bare noget i tvivl om hvad man kan forvente at få for sådan en. Det kunne jo være, at en venlig sjæl her i forummet kunne svare på det.

Uret kan ses her: http://www.kennethnielsen.dk/ur/b2.jpg

Det er købt i september 1999 hos en dansk Breitling forhandler af undertegnede. Det er serviceret hos samme forhandler for ca. en uges tid siden, så uret fremstår i rigtig god stand. Så vidt jeg husker skulle det være det første B2 ur der kom til Danmark - det mener jeg ihvertfald forhandleren sagde:)

Modellen har vist ikke solgt så godt, da det ikke længere findes i Breitlings sortiment.....så måske kender i slet ikke til den:)

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Kenneth
Svar
Hej

Jeg vil gætte på at den kan indbringe cirka 10000 kroner i en byttehandel med en Rolex.

MVH Peter
Svar
Hej Peter

Tak for info.

Havde håbet på en 12-14.000kr:)

10.000 så kan jeg vist ligeså godt beholde det, selvom jeg køber et Rolex....så er der jo også et ur til begge arme:)

Vh
Kenneth
Svar
Ja flere ure er også sjovere Icon_e_biggrin
Svar
Du kunne også overveje at smutte en tur syd for grænsen. Tyskerne er vilde med Breitling og giver generelt lidt mere for de brugte, end du kan få herhjemme.

Jeg solgte for et par år siden et Breitling Chronomat i Flensborg, hos en forhandler hvor jeg samtidig købte et Rolex Seadweller. Det var en god handel - ca. 7.000 bedre end i dk.

/Crook
Svar
Hej Crook

Tak for info - det vil jeg da kraftigt overveje.

Vh
Kenneth
Svar
crook Skrev:Det var en god handel - ca. 7.000 bedre end i dk.

Det var da alligevel en sjat..
Med venlig hilsen

Christian
Svar
De gav 5.000 mere for Breitling'en og SD var ca. 2.000 billigere dernede.

/Crook
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)