Svar: 1
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej, jeg er vidst hvad man kalder for en "newbie". Jeg skal til fyn i morgen og købe et SD af en privat. (John Høeg Broholm - fundet på DBA.dk). Jeg er lidt bekymret, idet han har fortalt, at uret er importeret fra Singapore. Jeg har bedt om at få ægtheden bekræftet hos Ragnar i Odense. Hvis Ragnar bekræfter ægtheden - kan jeg da føle mig 100% sikker på ægtheden?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Jeg er ikke Rolex forhandler men kan til enhver tid se om det er falsk.
MVH Peter
•
Svar: 15
Tråde: 2
Jeg har handlet med John. Købte en 14060 fra ham sidste år, og der fik jeg alle papirer med. Uret er ligeledes fra Singapore, men det er fordi han arbejder på et stort skib indenfor Maersk og derfor er afsted til Østen i længere perioder.
Mit blev efterfølgende verificeret af Klarlund og det var helt iorden.
Ergo kan jeg stå inde for at alt burde være iorden. Men som tidligere nævnt. Sørg for at få papirerne med
Tillykke med det, hvis du har købt......
Fred på jorden og Rolex på hånden....
•
Svar: 418
Tråde: 57
Beckiess Skrev:Hej, jeg er vidst hvad man kalder for en "newbie". Jeg skal til fyn i morgen og købe et SD af en privat. (John Høeg Broholm - fundet på DBA.dk). Jeg er lidt bekymret, idet han har fortalt, at uret er importeret fra Singapore. Jeg har bedt om at få ægtheden bekræftet hos Ragnar i Odense. Hvis Ragnar bekræfter ægtheden - kan jeg da føle mig 100% sikker på ægtheden?
Hej Beckiess
Du kan roligt handle med John. Han er 100% ok.
Claus Larsen
•