Svar: 14
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hejsa..Jeg har idag bestilt en Rolex Seadweller ved SM. Mit spørgsmål lyder så!
1. Kan man selv aftage led eller skal man Have en Rolex forhandler til at gøre det!
2. Og vil de hjælpe med det når det ikke er købt i DK. Hvad er pris!
3. Hører der special værktøj med når man køber et Rolex eller er det noget man køber ved siden af, kan se mange skriver at der høre værktøjssæt med når man køber det brugt!
Mvh Kenneth og på forhånd tak for al den hjælp jeg har fået med hensyn til mit køb af nu bestilte ur! GLÆDER MIG FOR VILDT.
•
Svar: 69
Tråde: 14
Du behøver ikke bevæge dig så langt som guest siger.
Der følger en lille skruetrækker med din nye Dweller.
Så nemt er det!!!
MVH
Morten
•
Hvordan gør man det, jeg prøvede uret idag ved en forhandler i Odense, men jeg kunne ikke se nogle stift huller som man kan skubbe til med en skruetrækker.
Kommer uret med en vejledning som viser hvordan man skal gøre!
Mvh Kenneth
•
Svar: 69
Tråde: 14
Bjg Skrev:Hvordan gør man det, jeg prøvede uret idag ved en forhandler i Odense, men jeg kunne ikke se nogle stift huller som man kan skubbe til med en skruetrækker.
Kommer uret med en vejledning som viser hvordan man skal gøre!
Mvh Kenneth
Der er skruer på lænken. Skru ud - fjern led og sæt lænken sammen igen. En ren leg. Den halve glæde ved en Dweller. Den anden ende af værktøjet kan bruges til at trykke stifterne ind på foldespændet.
Morten
•
Tak for dine hurtige svar, Morten.
Mvh Kenneth
•
Anden under cover.
Unregistered
Jeg valgte at gå ned i klarlund.. 125 kr, og jeg undgik at være nødt til at hade mig selv resten af livet hvis skruetrækkeren smuttede!
/Anders
•
Svar: 254
Tråde: 27
Bjg Skrev:....1. Kan man selv aftage led eller skal man Have en Rolex forhandler til at gøre det!
Hej Kenneth - til lykke med dine nye SD
Jeg er enig i, at man kan gøre det selv; men du skal huske én ting : Locktite
Locktite er en låsevædske (en slags lim) som anvendes på skruer, bolte og møtrikker. Enhver seriøs hjemmemekaniker på bil/mc kender produktet. Kom en ganske lille dråbe på gevindet på de skruer som holder lænken samlet, så har du garanti for, at en af dem ikke rasler ud en dag....
Klarlund bruger Locktite, hvilket de også nævnte da jeg selv fik kortet lænken på min GMT.
Go' fornøjelse...
•