Nyt serialnummer??
Er der evt nogen der kan hjælpe med oplysninger om hvornår der kommer nyt serialnummer, jeg påtænker mig at købe et sumariner 16613
men vil gerne have det sidste af det nye. Og "D" som er ude nu har vist været i brug et års tid.

Og så også lige: Silvermagic er de 100% pålidelige, det lyder jo lidt vildt med de priser de kan tilbyde?

Hilsen Torben, og tak for et rigtig godt board
Svar
Haulund Skrev:Er der evt nogen der kan hjælpe med oplysninger om hvornår der kommer nyt serialnummer, jeg påtænker mig at købe et sumariner 16613
men vil gerne have det sidste af det nye. Og "D" som er ude nu har vist været i brug et års tid.

Og så også lige: Silvermagic er de 100% pålidelige, det lyder jo lidt vildt med de priser de kan tilbyde?

Hilsen Torben, og tak for et rigtig godt board

Tja, hvis jeg husker rigtigt skiftede de til D serien omkring maj måned. Der er ingen grund til at vente på de nye numre. Du får jo ikke et nyere ur af den grund.

Silvermagic er 100% pålidelige. Der har absolut ikke været problemer de gange jeg har handlet med Markus.
Svar
Haulund Skrev:... Og så også lige: Silvermagic er de 100% pålidelige, det lyder jo lidt vildt med de priser de kan tilbyde?

Yes - enig: SM er 100 % pålidelige, og den GMT Master jeg købte hos ham før jul, har næsten ikke været af min arm.
I øvrigt har det tabt ca. 4 sekunder på 2 måneder -så det er i hvert fald ikke en "om'er" Icon_e_biggrin
Svar
Jeg har kun handlet med Silvermagic en gang, og det er bestemt ikke sidste.. Meget god til tillidsvækkende behandling.. Og ja.. priserne ER gode!
Svar
Fik leveret mit Planet Ocean i forgårs. Super service hele vejen!

Icon_e_biggrin leJ
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)