Firenze
Hej alle I heldige Panerei indehavere.
Var i sommerferien på en dejlig bilferie i Italien, bl.a også i Firenze hvorfor et besøg i det allerhelligste selvfølgelig var påkrævet. Ville jo godt have været klædt lidt pænt på til besøget i Oficine Panerei, men det var altså 38 gr. og jeg var iført shorts og sandaler. Men jeg blev venligt modtaget, måtte komme senere da de kun var 2 i butikken, og de skulle være 3 for at een kunne vise mig rundt på museet bag butikken. Kvinden der viste mig rundt var meget sød og forklarende, og jeg kunne bruge så meget tid jeg ville, virkede det til. Da jeg skulle gå, åbnede hun et skab og spurgte om jeg ville have deres kataloger fra 03 og 04 og så gav hun mig også en stor flot bog med sammenligninger af nutidens førende brands som B&O, Panerei med mange flere bliver sammenlignet gamle kunstværker.

Det blev vist lidt rodet, men det var en meget flot modtagelse jeg fik, selvom jeg måtte fortælle at jeg ind til videre ikke ejer et Panerei.

Flot service!

Var også i en secondhand urhandel i Bologna hvor jeg prøvede et Luminor til 17.000 DKK, virkelig flot ur! Samt hos den autoriserede forhandler i byen, som også gav mig den helt store tur om urene, fedt!

Ville bare lige dele min begejstring over der gode service!
Icon_e_biggrin
Speedy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)