vintageure?
klaus Skrev:
Lars Skrev:Hej Klaus.

En spændende ide, med et forum for "ÆGTE vintage-ure". Der er bare den lille hage som der også er blevet omtalt at der er for få der interesserer sig for de gamle modeller.
Som du ved er jeg til gamle Omega'er, svært at finde andre med samme interesser, det kan jo være vi kan skyde noget igang jeg er med.
Forøvrigt tillykke med dit nye digitalur, det ville ikke undre mig hvis der ligger en Cal Fe 233 i det, kunne være sjovt at se sådan et igen.

Mvh Lars

måske er der jo flere der lige kommer med en kommentar i denne tråd, så der er mere basis for et nyt forum indenfor denne site.

For må være at man slipper for at læse ting som måske ikke intererer, imod taler at der måske går for lang tid mellem der kommer egentlige indlæg i de specifikke vintage. Jeg synes i forvejen det kan være lidt irriterende med 4 fora, for ofte vil jeg godt se lidt fra alle 4 og så tager det tid, så der er både for og imod naturligvis. Jeg tør ikke gætte hvad der vejer tungest.
Når der ikke idag er ret meget om ure der er over 20 år gamle, tror jeg ikke at det at få et vintage forum separat, vil øge dette særligt.
Selv er jeg absolut mest intereseret i ure fra 1920 til 60, men man kunne måske tænke sig at indlæg som handler om de gamle sager , af skribenten blev mærket VINTAGE i emne som en begyndelse, så er de jo lette at finde i det samlede forum.
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)