Fiddy-base?
Er der nogen der ved om Panerai har planer om en base udgave af Fiddyen?

Det er måske bare mig men det lader til at deres politik er at vente med base-udgaver til sidst i "udgivelsesrækken" (fx er der jo lige kommet en baseudgave af 183), så jeg tænkte at næste skridt må være en base af 127éren....
Svar
Ikke så vidt jeg ved. Men mon ikke den kommer en dag. De skal jo lancere en 3-5 nye modeller hvert år så....Desværre.

Mads Gjødesen
Svar
Ja det er mærkeligt at de ikke har en "fast stamme" på 10-15 modeller og så en ny SE hvert år, men de er vel først nu ved at finde ud af hvad de vil med mærket, så der bliver vel afprøvet en del.

Spændende hvilken kasse de putter deres in-house i - en Radomir måske?
Svar
hvad dækker det begreb egentlig ? (ud over manglende visning af sekunder) Icon_e_biggrin
Svar
Hey
Mener at have læst at det første ur med inhouse bliver en GMT Icon_rolleyes
Svar
En GMT?
Mærkeligt - jeg havde ventet en plain 7-dags eller lign. men det er vel for at puste liv i deres ikke historiske modeller...

Jeg ved ikke hvorfor Base hedder Base men det er vist kun sekunden der mangler så det er vel den mest minimalistiske model man kan få - en basismodel.... måske?
Svar
Sjovt at der lige er een på Paneristi der har uploadet er billede af Panerais in-house GMT Radomir...

Bagsiden er pænere end forsiden efter min mening...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)