Ulysse Nardin Ulysse I
Hej - har ledt og ledt, men syntes ikke at jeg kan få et billede på et nyt indlæg Icon_e_sad
Er dette ikke muligt?

Her sidder jeg og brænder inde med et ur fra Ulysse Nardin - model Ulysse I.
Håber ikke at nogen bliver irriteret over mine efterhånden mange spørgsmål efter min søgen på uret af uret Icon_e_surprised

Der er i uret alarm - om jeg overhovedet vil bruge denne er jeg ikke sikker på, men designet og Jeres positive omtale af mærket, samt et samlet helhedsindtryk gør at denne model skal ses mere på.

Damm... billedet skal på... Icon_rolleyes

Hilsen John S.
Svar
Flot ur men er der alarm i e Ulysse ? Det fremgår ikke umiddelbart af hjemmesiden!
Svar
Hej

Sorry Icon_redface - det er korrekt at der ikke er alarm i den omtalte model.

Modelen er: Sonata med sort skive

[url]"http://www.ulysse-nardin.com/e/collection.e/watchdetail.e.jsp">http://www.ulysse-nardin.com/e/collecti ... tail.e.jsp[/url]?
ID_Product=10003L&ID_Group=100010&ID_Cat=100000

Alarm with Countdown indicator. Patented dual time system with instant time zone adjustor. Calibre UN-66.

Technical details to be announced:

Ref. Nr. 666-88/212
Diameter 42 mm
Case Rose gold
Dial Anthracite
Movement UN-66
Winding Self-winding
Water-resistant 30 meters
Crystal Sapphire crystal
Strap Leather strap
Buckle type Deployant clasp

Umiddelbart syntes jeg om dia. 42mm. er "kanon" - remmen hvor den er højere på midten... eller "foret" er hvad jeg har søgt længe.... er det skum remmen er "foret" med?

Caliber UN-66 - mon værket kan ses fra bagsiden?

Og ikke mindst.... hvad er prisen for sådan en "frækkert".... nok ikke mindre end 120kg, dette skal undersøges... Icon_e_sad

Hilsen JohnS.
Svar
İmage
Svar
For resten er remmen foret med alligatorspæk for at holde den fugtig Icon_e_biggrin ...... nej jeg ved det ikke, men bl.a. Breitling laver remme med en lignende "udstopning".
Svar
Bemærk at ingen af de to ure er vandtætte for alvor ! hvis man altså går op i det.

İmage
Svar
mit gæt er at du skal nok regne med cirka 250 til 300 for den der sonata
det er et rimelig kompliceret ur og vist nok det første alarm ur der kan
skelne mellem am og pm tider værket består af cirka 450 dele og har
hele 97 juveler, selve designet er enten eller jeg er ikke selv så vild med
de buttede visere udover det er uret rigtig fedt, kontakt Reeslev i
grønnegade i kbh han er eneste forhandler af UN i DK han vil sikkert
med glæde give dig lidt mere info og noget materiale på deres ure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)