27-09-2004, 07:57 PM
Det er klart en kopi !!!!
1. Der er ingen timemarkering ved dato lugen, det er der på orginalen.
2. Orginalen kommer ikke i en rød boks, men en blå (Omega levere godt nok normalt deres seamaster i en rød boks, men altså ikke denne speciel edition.
3. Der står noget med James Bond og 40 år i låget på den orginale boks.
4. "pistolen" på skiven er helt anderledes på orginalen, der er pistolen lavet med en meget mere precis trykke teknik.
5. Skiven er mere mørkeblå på orginalen.
6. Modellen med James Bonds 40 års jubilærum er ALDRIG lavet med quartz værk.
7. Sekund viseren er længere på orginalen
Der er sikkert mange flere synlige forskelle, men det er lige hvad jeg har kunne finde ved at kaste et kort blik på uret.
Jeg regner med at skrive en mail til Lauritz hvor jeg vil gøre opmærksom på følgende, for det er da noget svineri at sælge sådan noget som et orginalt Omega.
MVH
Jacob K
1. Der er ingen timemarkering ved dato lugen, det er der på orginalen.
2. Orginalen kommer ikke i en rød boks, men en blå (Omega levere godt nok normalt deres seamaster i en rød boks, men altså ikke denne speciel edition.
3. Der står noget med James Bond og 40 år i låget på den orginale boks.
4. "pistolen" på skiven er helt anderledes på orginalen, der er pistolen lavet med en meget mere precis trykke teknik.
5. Skiven er mere mørkeblå på orginalen.
6. Modellen med James Bonds 40 års jubilærum er ALDRIG lavet med quartz værk.
7. Sekund viseren er længere på orginalen
Der er sikkert mange flere synlige forskelle, men det er lige hvad jeg har kunne finde ved at kaste et kort blik på uret.
Jeg regner med at skrive en mail til Lauritz hvor jeg vil gøre opmærksom på følgende, for det er da noget svineri at sælge sådan noget som et orginalt Omega.
MVH
Jacob K

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)