UREMAGASIN - Gratis
Hªªgen Skrev:Er det pinligere at e-maile end at ringe?
Næh må man vist sige, måske lettere, jeg mente bare at du som er kendt med ure og blandt ur folk, måske ville føke lidt som hvis Peter Schmeichel henvendte sig til Select og bad om at abbonere på deres "reklame" magasin - men nej - vist er det egentligt ikke spor pinligt, de trykker det vel for at få det læst. De dyreste ex er nok dem der ligger hjemme i butikken - God week end
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er ligeså nysgerrig efter at læse om dejlige ure som alle andre. Måske endda mere og jeg synes at deres magasin er et kanon initiativ. Jeg modtog det rent faktisk løbende i en periode, men det ophørte pludseligt.

Mathiesen har været meget flinke til at skaffe materiale til mine artikler, Ryser var specielt meget hjælpsom med min artikel om A. Lange & Söhne, han havde noget baggrundsviden, som jeg ikke ville kunne hente andet steds. De har også været gode til at informere omkring Urban og GP til min artikel om tourbilloner.

Jeg føler mig aldrig flov over at skulle spørge eksperterne. Der er jo der min basisviden stammer fra. Så jeg sender en e-mail og spørger om jeg kan modtage magasionet fremover. Takker for oplysningen, John.[/list]
Svar
Er der nogen der ved hvor dette uremagasinet kan fås/købes i jylland ??? Og gerne i Vejle/Fredericia/Horsens området ???

Er det et magasin/reklame som skal til at komme fast 2-4-6 gange om året ???

MVH
Jacob
Vejle
Svar
Anonymous Skrev:Er der nogen der ved hvor dette uremagasinet kan fås/købes i jylland ??? Og gerne i Vejle/Fredericia/Horsens området ???

Er det et magasin/reklame som skal til at komme fast 2-4-6 gange om året ???

MVH
Jacob
Vejle

Prøv at ringe til dem og høre om mulighederne for at få det tilsendt.
Det er 7. udgave der lige er udkommet, men jeg ved ikke hvor tit det kommer. Jeg mener det kom første gange for en del år tilbage.
Svar
Uremagasinet kommer - så vidt jeg kan regne ud - een gang om året. Det er i hvert fald den frekvens jeg får det tilsendt i. Jeg har på et eller andet tidspunkt smidt en e-mail afsted til Ole Mathiesen - det er nogle år siden - og siden dengang har jeg fast een gang om året fået tilsendt bladet! - Sværere er det ikke!
Jeg har yderligere meldt mig ind i noget der hedder Watchcollectors. Om det er derfor eller om det har en helt anden årsag ved jeg ikke; men siden jeg meldte mig ind dér, har jeg også modtaget Patek Philippe's magasin, der udkommer 1-2 gange om året.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)