En O&W på vej hjem
Jeg er stadigt bidt af den bacille der får mig til at holde af chronographerne fra omkring 1960 og 1970'erne. Nu er denne herlige sag på vej hjemİmage
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Hannover

Tillykke med uret, ja det er en perle du har fundet der.

Har du fundet det på Ebay?

vh Chris
Svar
Chris Skrev:Hej Hannover

Tillykke med uret, ja det er en perle du har fundet der.

Har du fundet det på Ebay?

vh Chris
Ja det har jeg, til ca 200 Euro - med fuld funktion (siges det - det kommer Onsdag) Det sjove er, at O&W i den periode har helt identiske ure med "Jenny" som er ejerfamilien til DOXA's egne ure.

F.eks så har den nye O&W jeg viste i starten af stein helt samme bagside som den Jenny jeg viser her, og jeg har også en 3 sub-dials Jenny som er helt identisk med en 3 subdials O&W.
Bagsiderne er også identiske og har samme model numre, nemlig 2002 (ikke noget med årstallet at gøre ) for dem med 2 sub dials, og 2003 for dem med 3.

Her er Jenny med 2 subdials og derefter bagsiden som er identisk for Jenny og O&W med ukendt sammenknytning til DOXA hvor Jenny var stifter og Adm. dir. i mange år.İmage
IH hvor blev det småt, og her er bagsiden:İmage
INGEN Anelse om hvorfor de fremkommer så små , de er kæmpe store og fine på download siden - sorry - vi har vel ikke det lettest anvendelige forum, eller også er det mig der fumler - hvem ved

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John

Ja, det er lidt sjovt, har jo selv en O&W 2002, dog med en krans og urskive, som trænger til renovering.

Prøver at tage et billede af det og sender til dig, du skal næsten se det, selvom det er mage til dit Jenny

vh Chris
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)