Svar: 3
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg leder efter Storm ure i dk, og for den sags skyld også en reperatør.
Er der nogen der kender et sted i københavns området?
En ur handler sagde at de ikke blev forhandlet i Danmark mere, kan det have sin rigtighed?
Kenneth
P.S. Storm linket peger på en reklameside i korea og storm.se er en statisk side
•
Peter A (ikke logget ind)
Unregistered
Hej Ravelin
Storm ure er efter hvad jeg har hørt og oplevet af meget dårlig kvalitet. Designet er dog meget sjovt og anderledes.
Jeg kender en fyr der var meget vild med disse ure, som blev nødt til at udskifte det tre gange i løbet af et halvt år. De første to gange røg glasset af. Sidste gang blev det ved med at dugge på indersiden af glasset.
Urene er af så ringe kvalitet at jeg vil tro at den danske importør har stoppet salget fordi han blev så træt af de evige reklamationer.
Just my 2c
Mvh¨
Peter
•
Hej Peter
Tak for dit indlæg. Mit nuværende Storm ur er fra 98, så jeg syntes ikke det er urimeligt at skulle skifte glasset efter 6 år? Med så meget andet kommer det nok an på hvordan man behandler det.
Anyway, jeg er meget glad for deres design, og det skaber opmærksomhed, for en billig penge.
Som side spørgsmål, er der så nogen der kender til lignende designs fra andre mærker?
•
Prøv hos Magasin på Kgs. Nytorv. De har haft Storm ure i mange år.
•
Peter A (ikke logget ind)
Unregistered
at du ikke har haft samme problemer med dit ur! Min ven havde urene tilbage i 96 mener jeg. Han var ikke hård ved dem. De faldt praktisk talt bare fra hinanden....
•
Svar: 184
Tråde: 14
Der har aldrig været en dansk STORM agent. Det danske marked bliver betjent af STORM PRODUCTS i Sverige, der anviser nærmeste forhandler på +46 8 611 9114, eller email: <!-- e --><a href="mailto:info@storm.se">info@storm.se</a><!-- e -->
•
Tak Tik-Tak

Jeg skrev en mail imorges, men har ikke fået svar. Jeg må vel bare afvente, og ellers tage i Magasin.
Smutter på 3 ugers ferie, så det bliver først derefter.
•