Svar: 55
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Så kan du sælge uret 3 år efter med friskt stempel som NYT iso. NOS eller andet.
Plat og svindel efter min mening.
Nej - jeg ved ikke hvad klokken er !
•
Svar: 228
Tråde: 55
Hej Michael
Jeg har fået det gjort et par gange, mod betaling naturligvis, hos aut. urmagere. EN enkelt gang insisterede urmageren på at uret skulle åbnes, idet vedkommende ikke ville lægge navn til et evt. "svindelnummer", hvilket jo egentlig er forståeligt nok!
Du kan jo prøve at henvende dig hos din lokale urpusher og høre ham/hende ad!
Mvh THomas Bech
•
Svar: 228
Tråde: 55
Tjaa
Jeg har da set et par af de urmagere, som sælger ure her på vintage, som sælger ure (NOS) med blanke papirer, og ligeså let brugte, så man kunne da høre en af dem ad?
Mvh THomas Bech
•
Svar: 14
Tråde: 6
Et blankt garantibevis giver ejeren mulighed for først at starte garanti perioden når det passer ham. Således vil man kunne "snyde" sig til en længere garantiperiode end producenten tilbyder. Dette er ikke ualmindelig praksis ligesom falske garantibeviser også tilbydes.. Et blankt garantibevis - eller noget andet garantibevis - er intet værd medmindre at der er tillid til den der har udfyldt det. At snyde sig til garantireperationer er kun med til at gøre urene dyrere. Det er altsammen med i prisen.
I andre brancher er man bekendt med at forhandlere tilbyder kunden at underskrive beviset når han har brug for det, istedet for at underskrive ved købet. Dette er svindel.
There are None So Blind as Those That Will Not See
•