Køb og salg af ure sektion
#1
Hej (Kim T)

Er der et egentligt overblik eller reelle facts over hvor mange af urene i køb/salg som egentligt bliver solgt gennem denne kanal?

mvh
Clock (Thomas)
Svar
#2
Nu spørger du offentligt, så jeg tillader mig lige at svare. Man kan ikke se om et ur er solgt eller blot slettet igen.
Svar
#3
Hej Thomas
Jeg går ud fra at et ur er solgt hvis annoncen er slettet Claus. De færreste der fortryder og beholder uret når det først er røget til salg. Om det så er solgt via ItsTime eller en anden kanal er en anden snak.

Men nej vi kender ikke præcis tallene, da vi kun formidler kontakten og ikke lukker handlerne. Vi kan trække tal over hvor mange annoncer der oprettes og slettes igen, hvilket bør indikere antallet, men da mange som skrevet jo nok benytter flere salgskanaler end kun itstime, som feks DBA, er det svært at gøre præcist op.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#4
Hej Thomas

Mads har svaret, men det er korrekt at vi ikke kan se hvordan kontakten bliver skabt. Og mere eller mindre alle annoncerer deres ure flere steder. (Facebook, DBA osv. osv.) hvorfor det er umuligt at sige. Vi kan kigge på hvor mange beskeder der afsendes via kontaktformularen, men idet der også er mulighed for at oplyse tlf. og mail i annoncerne giver det ikke noget brugbart.

Ydermere kan det nævnes at selvom erhvervsannoncer måske ses på ItsTime.dk, så vil 99% ikke bruge kontaktformularen, men derimod kontakte dem via deres egen hjemmeside, når de ser der er en (hvis de ikke allerede ved det)

P.s Jeg rykker lige tråden ned i forummet beregnet til formålet Icon_e_wink (Praktisk information)
Svar
#5
Jeg har haft et par ure på

Jeg kan kun bekræfte at kontaktformen varierer meget, da urverdenen er lille, og flere sikkert "vidste hvem jeg var"
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
#6
Hej,

Hvis jeg har et ur jeg ønsker at sælge, kan jeg så bare uploade billede og pris osv.....eller skal det sendes til jer først med informationer og I så lægger det op ?

God søndag Icon_e_smile

İmage
Svar
#7
Du klikker på "Køb og salg af ure" oppe i topmenuen. Lidt nede på den side (ude til højre) logger du på med samme brugeroplysninger som her og trykker på opret annonce. Derefter udfylder du alle felterne og trykker opret - meget som f.eks på DBA Icon_razz
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)