Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
kingkong Skrev:jeg prøver Mølbak
Han får også mine varme anbefalinger. Men et godt råd er at ringe først for lige at sikre dig, at han er i butikken.
/Bjørn.
•
Svar: 8
Tråde: 0
Modtaget Likes: 2 i 2 svar
Givet Likes: 0
Jeg har i mange år fået serviceret og repareret ure ved Kenth Sørensen i Sønderborg. Han er top professionel og af "den gamle skole" selvom han ikke er fin på den. Han er billig og servicen er altid i top. Du kan sagtens sende ure til service med posten, det har jeg flere gange gjort. På trods af porto er han stadig billigere fordi han driver firmaet fra privatadressen og derfor hverken har varelager med dyre ure eller en flot udstilling med dyr husleje og medarbejdere. Bl.a. servicerer han ure for en del af de jyske urbutikker som ikke selv har urmagere ansat. Hans firma er Urservice.dk
Med venlig hilsen
Fra Vejen
•
Svar: 5
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej en lille opfølgning
har talt med Mølbak og en SVAJTS urmageri og som i skrev så er prisen en helt anden tak tak tak ( var ved at over veje at sælge den ) den ryger til rens/rep i næste uge:-) mange tak igen igen igen ........
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
kingkong Skrev:Hej en lille opfølgning
har talt med Mølbak og en SVAJTS urmageri og som i skrev så er prisen en helt anden tak tak tak ( var ved at over veje at sælge den ) den ryger til rens/rep i næste uge:-) mange tak igen igen igen ........
Hvad fik du oplyst ?
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 5
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
et sted mellem 1800.- og 2500.- alt efter hvem jeg vælger og hvor slemt det står til, de lyder begge til at vide hvad de taler om? så jeg skal bare lige finde ud af hvem af de to der er nemmest at komme til fra Hvidovre.

Michael
•