Hej Chris
Forstår godt din betænkelighed i forhold til hvad man kan læse på nettet.
Nettet er nutidens største og hurtigste kilde til factfinding. - Uden hensigt om at være "patroniserende", vil jeg dog gerne slå et slag for en afbalanceret holdning til "nettets natur".
På nettet kan man finde:
# Jorden er flad
# Auschwitz var en veldrevet familielejr
# Der har aldrig været mennesker på månen
# Der findes folk med titanium allergi
# Man kan holde "dem" ude af hovedet, ved at gå med sølvpapirshat.
Nettet er i det hele taget legeplads for alverdens fantaster og deres følgere. Tænk blot på Københavns Zoo's giraf "Marius"
Dette smukke og nuttede dyr, var avls uanvendeligt, i overskud og uanbringeligt,
hvilket medførte den tunge beslutning om, at slå det ned og bruge det til undervisning, forskning og løvemad.
Blot een time efter, at en idiot havde udbredt sig på nettet om, at det var åhh så synd for "Marius" og "Save marius"...
- havde mere end 30.000 (andre idioter) fulgt trop og "liked" den initierede skandaleprotest.
Samme aften måtte direktør Bengt Holst troppe op i BBC (prime time) til "afbankning" overfor en "dyrevenlig" og tydeligt indigneret interviewer...
- som han jordede og tværede ud SIC.
Bengt Holst:"Det nytter ikke noget, at vi laver verden om til en Disney-verden"
Kort sagt, På nettet kan vi finde ALT - og meget er i beklagelig overensstemmelse med det gamle mundheld, "Der går ikke røg af en brand uden ild"
Tilsvarende om Omegas kaliber 33xx serie. - Der var uomtvisteligt børnesygdomme med denne serie.
Men problemerne er blæst op til urealistiske dimensioner ved at 1 urforum medlem har postet faktisk information om problemet,
hvorefter 1.000 idioter har bidraget til "uddybning" om emnet ved at skrive "Det har jeg også hørt".
Antallet af fund om emnet, er uproportionalt med problemets karakter og omfang.
Dersom jeg offentliggør: "I dag har jeg hørt en Bogfinke synge", og 10.000 andre følger trop med, "At det har jeg osse",
kan man jo hurtigt få vrangforestillingen, at Bogfinkesang er et seriøst og alvorligt støjproblem.
Lad os skære fantasternes og de betydningstomme udsagn bort, og konstatere:
Da Omega besluttede sig for at gå "up class" med deres værker, var planen tostrenget.
I kaliber 2500 indbyggedes (under skrig og skrål) en CoAxialgang. - Samtidig introduceredes 33xx serien.
33xx serien er
designet af Omega, og
produceret af Frederic Piguet. Værket har
ikke en skid at gøre med
Frederic Piguet's kaliber 1185
Omega satte blot en af verdens bedste producenter af kronografværker til at producere værket, da Frederic Piguet osse er under Swatch-paraplyen.
Det er der kommet et overordentligt appetitligt kolonnehjulsværk ud af, og med 3313 oven i købet med CoAxialgang.
Om introduktionen, og de konstaterede startvanskeligheder, er
Omega 3313 Good/Bad opinions et godt eksempel.
De hårdtslående facts om 3313, kan læses hos:
CousinsUK, Omega caliber 3313. For yderligere information om modifikationerne: Spring til kapitel 13.
Dersom jeg var brændt varm på en kaliber 3313, ville jeg købe den
NU - Om et år er den alligevel 1.000 kr. dyrere.
Med venlig hilsen - Geodoc