Det er sku service
Min bror har et seamaster Bond fra 1998. Han var en tur i London mandag og da han var der smuttede han ind forbi en tilfældig ad'er for at få taget et halv led af

De sagde til ham at alle skifter var slidte men de tilbød at skifte alle 9 gratis - det er sku service.

Har selv givet 100 kr pr led her i dk.... Hos ad er... Øv øv
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
Svar
Jeg købte også et speedmaster for nogle måneder siden (3570.50), stållænken har været for stor til mig, og da jeg selv prøvede at fjerne nogle led knækkede mit værktøj :(
Så jeg har bare brugt det på natoremme indtil for 2 dage siden. Hvor jeg først gik ned til den lokale urmager for at høre hvad det ville koste ham at få det tilpasset til mit håndled, han skulle have 50 euro for det (bor i frankrig), det takkede jeg nej tak til da jeg synes det var en tand for dyrt for at fjerne nogle led.
Derefter tog jeg ind til paris og fandt en af omegas forretninger, og de gjorde det uden at jeg skulle betale, og tilbød endda kaffe/sodavand etc. imens jeg ventede!
God service efter mit hoved!
Svar
God service og usædvanligt.

Mit Omega Chrono er også fra 1998 og stifterne er halvtslide i det også. Pris 700 - 800 kr. for nye hos Klarlund, men som urmageren sagde så kan det sagens vente for man bliver advaret når de er ved at være helt slidte, da de går lidt ud selv uden at du taber uret. Jeg løber 3 gange om ugen og ingen viser tegn på noget endnu, men til vinter eller næste sommer når jeg tager led på eller af vil jeg skifte dem.
Svar
stenstrupigen Skrev:God service og usædvanligt.

Mit Omega Chrono er også fra 1998 og stifterne er halvtslide i det også. Pris 700 - 800 kr. for nye hos Klarlund, men som urmageren sagde så kan det sagens vente for man bliver advaret når de er ved at være helt slidte, da de går lidt ud selv uden at du taber uret. Jeg løber 3 gange om ugen og ingen viser tegn på noget endnu, men til vinter eller næste sommer når jeg tager led på eller af vil jeg skifte dem.

Hvor køber du egentlig stifterne til fornuftige penge...?
Mikkel

Svar
De fleste urmagere har en del stifter i 20 forskelige størrelser til halv pris vil jeg tro. Det er stifter som ikke er mærkerelateret. Men 100 kr. for en Omegastift, som holder i 15 år, er vel ikke så galt nå uret virkelig trænger til det.
Svar
Køber du dem på ebay?
Mikkel

Svar
Jeg har ikke købt nogle, men Sct Mathias ure og guld bla. andre har mange stifter i mange forskellige størrelser. E.bay har jeg aldrig hanldet med.

Jeg så Omegastigter til salf for ca. 70 kr stykket et sted, men Klarlund tager omkring 200 kr mere for dem alt i alt, men så bliver de også sat i Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)