01-06-2014, 12:15 AM
Citat:Hvis man bytter rundt på bogstaverne i omega planet ocean får man: provins klokke
Så er vi tilbage ved det med Rolex (-brugeres) (selv) image, som tråden startede med; Ingen røg, uden ild...
Egentlig ved jeg slet ikke hvad jeg skal synes om at Omega på den måde forsøger at få et image som Rolex (her tænker jeg prisen).
Må indrømme at jeg bedre kan lide tanken om at man kan (snart kunne) købe et Omega uden absolut at skulle bløde over 20.000 eller hvor meget det nu er. Det var super da man kunne få et rigtig godt, automatisk sports ur til 10.000 - 15.000 kroner. Fornuftigt ur, for fornuftige penge.
De fleste kunne være med, meget mere et ur for folket idet det kunne erhverves for en 14 dages løn og ikke 2 måneders løn.
Hurra for at de vil lave inhouse, oppe den horologiske kvalitet osv. men håber stadig det vil være et ur hvor de fleste økonomisk kan være med. Hvis I forstår hvad jeg mener (ved godt det også er et spørgsmål om priotering osv. osv.).
Tanken om Omega som et super godt konfirmationsur - et som folk i provinsen kunne købe uden at ryste på hovedet over prisen - og som stadig holder til man gik bort og ganske givet længere, synes ikke så normalt hvis de vil have det koster 35 bobs - og opefter.
Jeg prøver ikke at snoppe nedad, kan bare godt lide tanken om det gode Omega ur der ikke koster, "så sindsygt meget". Et urmærke som flere folk har råd til at nyde godt af og hvor de får mere rent ur for pengene.
God aften og god weekend til jer alle.
Hilsner Jacob

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)