Stensbjerg Skrev:Når ens ur slukker tørsten efter flere
Jeg har kigget en del nu Og kan ikke blive enig med mig selv
Da jeg syntes min MMer sammen med beateren er alt det jeg er ude efter.
Som det er nu har det lange udsigter til at der kommer noget ind og suppler MMeren,
Har i prøvet noget ligende. 
Det korte svar er - NEJ!
Jeg tørster altid efter det næste ur så det har jeg "heldigvis" ikke prøvet Jacob!
Desværre så er jeg dårlig til at skille mig af med ure - det er faktisk ret sjældent at det sker med mindre, at det er et ur, som jeg har fået med i en byttehandel, hvor det ikke var meningen at uret skulle lande i samlingen...
- Alternativt så skal jeg skære et helt ben af min samling - det har været overvejet - men tanken gør ondt på mig...
- Bortset fra det så er jeg ved at påtænke en byttehandel med et af de ure jeg nok ikke have set smutte fra mig, men jeg er måske nød til det af den simple årsag at jeg ikke får gået med det og jeg får noget noget MAX fedt igen + noget cash som i givet fald også allerede er afsat.... - mere om det hvis det bliver aktuelt!
Jeg synes dog stadig, at du skulle få taget dig sammen og få prøvet den Deep Sea - som jeg også har skrevet i et andet indlæg, så er det også et ur som jeg skal have prøvet af!
Stensbjerg Skrev:.
.
.
Tænker også en del på disse ure som muligheder,
Oris Prodiver Date.
GP Seahawk 3000 m
IWC 3536 Titanium.
Ja det er vel også gode bud og spørger du mig så specielt IWC'en eller måske Oris'en!
Vh. Jon