Endnu et nyt stopur til samlingen
#1
Hej!

Nogen gange kommer det lidt i klumper, men et stopur som sjældent er er til salg og jeg ikke har været heldig på andre auktioner, hvor jeg budt mod nogen af de andre Omega stopurs samlere, var pludseligt på Lauritz og jeg vandt med en pris væsentligt under hvad de plejer at bliver solgt for. Endda med hangtag og kasse.

MG 6321
Cal. 8063A
Ca. 1970-75

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Så nu er status:

İmage,

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#2
Det ser sgu godt ud Thomas. Hvad er dit indtryk ifht. samlere af lommeure i DK - er der mange? Og hvad med lommeure generelt, de har jo ikke været super populære i en del år (mit indtryk) men er interessen stigende, eller?
Svar
#3
KimT Skrev:Det ser sgu godt ud Thomas. Hvad er dit indtryk ifht. samlere af lommeure i DK - er der mange? Og hvad med lommeure generelt, de har jo ikke været super populære i en del år (mit indtryk) men er interessen stigende, eller?

Jeg har ikke så meget styr på lommeurene i DK, men underligt nok er der ikke mange Omega til salg i DK i forhold til f.eks. Sverige, og kvaliteten lader meget tilbage at ønske for de danske der er til salg.

Mht. til stopure kan jeg se at jeg byder sammen med 5-6 andre gengangere ofte primært svenske samlere, jeg har ikke indtryk af der er ret mange der samler dem i DK (så kan jeg have dem for mig selv Icon_e_wink

Men de er da sjove at samle og økonomisk overkommelige og ganske dekorative at have til at stå især de gamle i stål.

Desuden er de godt beskrevet i den store Omegabog så man læse om anvendelse, referencer m.v.

Mvh Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)