Chrono.dk / Thomas
Jeg har købt et ur hos Thomas og handlen gik lige efter bogen.
Thomas er hurtig på mail og service er i top.
mvh
Jeppe
Svar
Jeg har også netop handlet hos Chrono.dk. Thomas svarede hurtigt og venligt på mine henvendelser, og alt er forløbet ovenud tilfredsstillende. Thomas er en super good guy og en gentleman oven i. Højest anbefalelsesværdig Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg har netop købt 2 ure hos Thomas / Chrono.dk

Begge ure var faktisk pænere end billederne IRL ! Så jeg er meget tilfreds med handlen.
Hurtig respons på mail ! og en god gennemgang af urene da jeg afhentede dem.

Good guy Icon_smil
Svar
Jeg har ikke købt hos Thomas, men har kigget på ur hos ham.

Fin fyr. Venlig og ligetil. Sådan som det skal være, ifølge min mening.
Svar
Fin handel med Thomas i dag. Behagelig fyr med tid til en snak . . .kan anbefales.
Svar
Har både købt og solgt til Thomas og han er super kompetent og altid venlig.
Han svarer hurtigt, sender hurtigt og er fornuftig med priserne:-)

Giver ham 10/10
Svar
Professional og behagelig!

Jeg købte igår mit ønske ur, en Submariner 1680 fra 1977.

Alt gik som smurt, fra det øjeblik i mandags jeg så uret under ´kommende ure´ til jeg igår forlod Hellerup med et nyt (gammelt ur) i lommen.

Thomas : Meget meget sympatisk. Svarede på alt jeg havde af spørgsmål, både pr. mail og da vi mødtes. Var enda meget fleksibel da jeg ønskede at fremrykke vores møde. Er på ingen måde en "pushy" sælger, men derimod meget behagelig og lydhør og bestemt vidende om hvad han har med at gøre.

Uret : Levede 90% op til hvad jeg havde forventet/håbet på. Det var ikke nået at komme officielt til salg, så havde ikke set billeder. Overraskelsen var at glasset var uden cyklop over datoen, men efter lidt studeren og overvejelse fandt jeg det faktisk smukkere end hvad jeg havde håbet på. Så efter den, der ender vi på 10 ud af 10 mht. uret.

Jeg vil til enhver tid anbefale at handle med Thomas, og gør det meget gerne selv igen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)