Ny rem på Pingo. Hvad synes i ?
Købte en rem fra tyske [url]"http://watchbandcenter.com/">http://watchbandcenter.com/[/url] Da jeg godt kunne tænke mig et nyt look, og så synes jeg den originale rem er temmelig stiv i det. Gik efter en farve der vil matche den store viser i uret. Synes det er lykkedes meget godt, og remmen er virkelig behagelig og ha på.

Hvad synes I? Go eller no go
Svar
Hej og velkommen til forum !! Icon_e_biggrin

Om remmen er go eller no-go til uret er nok lidt af et spørgsmål om personlig smag - jeg synes, at du har ramt farvesamspillet mellem remmen og den orange viser rigtig godt, som du også selv nævner ! Og gummi på en Pingo er jo også en sikker succes !!! Icon_e_wink

Jeg ville helt klart sig "go" til den kombination Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Hej og velkommen til forum !! Icon_e_biggrin

Om remmen er go eller no-go til uret er nok lidt af et spørgsmål om personlig smag - jeg synes, at du har ramt farvesamspillet mellem remmen og den orange viser rigtig godt, som du også selv nævner ! Og gummi på en Pingo er jo også en sikker succes !!! Icon_e_wink

Jeg ville helt klart sig "go" til den kombination Icon_e_smile

Mange tak. Har fulgt med på sidelinien et stykke tid Icon_smil

Men ja du har selvfølgelig ret i at smag ikke kan diskuteres. Den gamle ryger i hvert fald ikke på forløblig Icon_smil
Svar
Jeg har i øjeblikket mit Pingo på den originale Citizen lænke, som jeg tilkøbte hos Krognos for under en tusse ! Den er super behagelig at have på og giver uret et andet udtryk.

Den originale sorte gummi dykkerrem er dog i mine øjne klassikeren til uret - men jeg er enig med dig i, at den er stiv og ubehagelig at have på. Dog har det hjulpet, at jeg afmonterede remmen og lagde den i et te-krus så den fik den naturlige krumning til håndleddet, hvorefter jeg hældte spilkogende vand over og lod det stå i 1-2 minutter. Det blødgjorde remmen en del + at den formede sig nemmere om håndleddet efter den behandling.

Men det er stadig en tyk og lidt grov rem Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Jeg har i øjeblikket mit Pingo på den originale Citizen lænke, som jeg tilkøbte hos Krognos for under en tusse ! Den er super behagelig at have på og giver uret et andet udtryk.

Den originale sorte gummi dykkerrem er dog i mine øjne klassikeren til uret - men jeg er enig med dig i, at den er stiv og ubehagelig at have på. Dog har det hjulpet, at jeg afmonterede remmen og lagde den i et te-krus så den fik den naturlige krumning til håndleddet, hvorefter jeg hældte spilkogende vand over og lod det stå i 1-2 minutter. Det blødgjorde remmen en del + at den formede sig nemmere om håndleddet efter den behandling.

Men det er stadig en tyk og lidt grov rem Icon_smil

Okay, det var jeg ikke klar over. Det vil jeg da lige give et forsøg. Tak for rådet Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)