12-11-2013, 11:55 AM
Dvs. Eneste løsning er at tage over til en urmager og betale 1300-1500kr for den ønskede rem og spænder?
|
Købt en Omega Seamaster, nogen der kan fortælle lidt om den?
|
|
12-11-2013, 11:55 AM
Dvs. Eneste løsning er at tage over til en urmager og betale 1300-1500kr for den ønskede rem og spænder?
12-11-2013, 12:12 PM
Hakan76 Skrev:Dvs. Eneste løsning er at tage over til en urmager og betale 1300-1500kr for den ønskede rem og spænder?Hverken jeg eller Google er helt enige i den betragtning: ![]() med op til 219 millioner hits, må der være noget der passer Prøv også at søge på E-Bay.de efter. "Omega dornschliesse" - det giver 60 mulige forhandlere Med venlig hilsen - geodoc
12-11-2013, 12:23 PM
Problemet er bare at jeg skal have en originale omega krokodille rem med spænd indenfor eu. Hvor prisen er lavere end Danmark.
Har ellers fundet et pr stykker indenfor eu, men de er fra Østeuropa. Hvis jeg bestiller hos dem sender de nok et plastik rem til 10kr.
12-11-2013, 12:43 PM
Man kan jo også bare vælge den "nemme" løsning, og se hvad Uhrmageriet i Århus har at byde på.
Men selvfølgelig; ofte er det "jagten" der er det spændende. / Kristen
12-11-2013, 01:37 PM
Kristen,
Det har du ret i, det er jagten som er spændende
12-11-2013, 02:30 PM
Måske lidt "off topic", men ved at det har været oppe før!
Hvordan er det med kroko-remme og regler om truede dyr og forsendelse over landegrænser? Eller er det "farmede" krokoer der bruges til remme?? "It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
12-11-2013, 06:28 PM
Her er både originale og mindre originale Omega remme til salg, så man skal se sig for.
[url]"http://www.tradera.com">http://www.tradera.com[/url] Vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
12-11-2013, 08:46 PM
Nu vil jeg også lige blande mig i koret af lykønskerer. Det er en meget smukt seamaster du har fået fingre i der!
Mht remme er jeg nok lidt en nærrigprås, og syntes omegastemplet på indersiden af sådan en original rem er købt lidt for dyrt. Jeg ville næsten til enhver tid vælge den løsning som også er nævnt kort, hvor man køber et originalt spænde (som er til at købe for menneskepenge) og så finder en flot Hirsch rem som man godt kan lide og som passer til uret, og så monterer omegaspændet på den.
13-11-2013, 04:43 PM
Hej Alle sammen.
Nu har I lagt så meget vægt på at remmen skal passe til uret, hvilket også er korrekt, men, men, men i glemmer lige n år i vil til at sætte originalspænde på en ikke original rem at så skal breden på remmen også passe til spændet, altså der er to mål der skal passe. Mellem hornene på uret og i den anden ende til spændet..... Og det kan findes.... Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte... John Rusel 1819-1900 Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/ Mvh Lars |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|