Jeg har haft fornøjelsen af et Big Bang hele weekenden og det var vidst ikke nogen klog beslutning..... Det sidder jo for sindssygt lækkert om armen og også 10 gange mere lækkert end et ROO i mine øjne..... Meeeeen finish og værk skal lige løftes en tand før jeg syntes at listepriserne har deres berettigelse. Brugtpriserne syntes jeg dog til dels kan være OK, hvis man eks. kan finde en BB Evo til de der ca 50-55K..... Og som sagt når de begynder at smide Unico kalibre i deres Big Bangs, såååååeh kunne jeg godt være fristet....
•
Svar: 362
Tråde: 15
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Jeg prøvede Mortens i fredags til fyraftensure! Synes satme det er et lækkert ur og fedt udtryk det har!
Iøvrigt, tak for sidst :-)
•
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
berg Skrev:@truyen - har haft en Big Bang - 
Men den gjorde det ikke for mig desværre - men fedt og flot ur, men den gav mig ikke den specielle følelse som jeg vil at et ur skal give mig, så
byttede det mod et Panerai! ;)
Har en kammerat som har et aero bang en King power suzuka... Og de er jo bare for hjernedødt fede.. Især suzukaen!

Lur mig om jeg ikke prøver et Hublot igen på et tidspunkt... Men skal forbi AP ROO først! ;)
Hej Berg
Det er da et smukt smukt ur, Suzukaen

Bliver nok noed til at finde mig et paa et tidspunkt
AP ROO kan slet ikke goere det for mig, maaske et AP ROO 44mm i guld, jeg var meget glad for Pandaen men det sad ikke 100% som det skulle...jeg tror at jeg har Hublot feber
Truyen