Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Hej Henrik, M.C.Mortensen sælger
ikke brugte ure. Forretningen er en autoriseret Rolex-forhandler (= nye Rolex-ure).
Danske brugthandlere / vintage urforretninger finder du på nettet. Og - de har alle ganske opdaterede hjemmesider.
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 18
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Kigger lige lidt på dette. Men er det ikke blevet poleret? Kanterne står ikke ret tydeligt frem..
[url]"http://www.chrono24.dk/rolex/gmt-master-ii--id2220429.htm?dosearch=true&manufacturerIds=221&maxAgeInDays=0&modelId=4&models=4&picnum=5&priceFrom=0&priceTo=35000&query=rolex+gmt+master+2&resultview=list&searchexplain=false&sortorder=0&tab=details&urlSubpath=%2Frolex%2Findex-4.htm&watchTypes=U" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.dk/rolex/gmt-master ... tchTypes=U[/url]
Henrik
•
Svar: 18
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Så fik jeg handlet GMT med en kammerat
Banditten har desværre solgt æskerne..
Der er den den originale coke Lynette med.
Hilsen Henrik
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Tillykke.
Meget smukt ur..
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Tio Malo Skrev:Hej Henrik, M.C.Mortensen sælger ikke brugte ure. Forretningen er en autoriseret Rolex-forhandler (= nye Rolex-ure).
Danske brugthandlere / vintage urforretninger finder du på nettet. Og - de har alle ganske opdaterede hjemmesider.
Hilsen John
Øhh.. Klarlund køber og sælger da af-og-til brugte Rolex. Og de er da ellers også AD...???
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Øhh.. Klarlund køber og sælger da af-og-til brugte Rolex. Og de er da ellers også AD...???
Det må alle Rolex AD´er i dag - men - Mortensen handler ikke i brugte.
Eller, teoretisk set, men den sidste brugt Rolex jeg så der var en mint S/S Datejust fra ultimo 70´ne som jeg straks købte.
Det var vist i oktober 2006
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•