GMT Master II vs. Submariner
Hej

Jeg overvejer at investere i et nyere GMT Master II eller Submariner i SS. Jeg har et Explorer II i A serien som jeg er meget tilfreds med. Størrelsen og tykkelsen er lige i øjet. Og nu til spørgsmålet: Er Submariner meget tykkere end GMT'en? Jeg er klar over de er gået op i størrelse på det seneste, men GMT'en er vel stadig 40mm i diameter? Og, hvornår udskiftede de den røde med den grønne viser?

Jeg er lidt bekymret for om de bliver for klodsede på armen, jeg har ikke de kraftigste håndled Icon_smil

Hilsen Henrik
Svar
Jeg ville tage forbi en Rolex forhandler og prøve de nye. Personligt synes jeg ikke de føles større end de udgåede modeller som jeg selv har. Det er kassen der er blevet lidt bredere. Jeg har ikke mål på vægt -højde men det kan du sikkert finde på Rolex hjemmeside eller Google Icon_e_wink
vh Hans Henrik
Svar
Jeg har overvejet at kigge forbi den lokale Rolex-pusher. M. C. Mortensen har desværre ikke en opdateret hjemmeside med brugte Rolex. Jeg er ikke helt klar til at brænde 50k af på et nyt GMT...

Har M. C. Mortensen et fornuftigt udvalg i brugte Rolex?

Hilsen Henrik
Svar
Hej Henrik, M.C.Mortensen sælger ikke brugte ure. Forretningen er en autoriseret Rolex-forhandler (= nye Rolex-ure).
Danske brugthandlere / vintage urforretninger finder du på nettet. Og - de har alle ganske opdaterede hjemmesider. Icon_e_wink

Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Kigger lige lidt på dette. Men er det ikke blevet poleret? Kanterne står ikke ret tydeligt frem..

[url]"http://www.chrono24.dk/rolex/gmt-master-ii--id2220429.htm?dosearch=true&manufacturerIds=221&maxAgeInDays=0&modelId=4&models=4&picnum=5&priceFrom=0&priceTo=35000&query=rolex+gmt+master+2&resultview=list&searchexplain=false&sortorder=0&tab=details&urlSubpath=%2Frolex%2Findex-4.htm&watchTypes=U" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.dk/rolex/gmt-master ... tchTypes=U[/url]

Henrik
Svar
Så fik jeg handlet GMT med en kammerat Icon_smil

Banditten har desværre solgt æskerne..

Der er den den originale coke Lynette med.

Hilsen Henrik
Svar
Tillykke.

Meget smukt ur..
Mvh Kim 
Svar
Tio Malo Skrev:Hej Henrik, M.C.Mortensen sælger ikke brugte ure. Forretningen er en autoriseret Rolex-forhandler (= nye Rolex-ure).
Danske brugthandlere / vintage urforretninger finder du på nettet. Og - de har alle ganske opdaterede hjemmesider. Icon_e_wink

Hilsen John
Øhh.. Klarlund køber og sælger da af-og-til brugte Rolex. Og de er da ellers også AD...???
/SK
Svar
Citat:Øhh.. Klarlund køber og sælger da af-og-til brugte Rolex. Og de er da ellers også AD...???

Det må alle Rolex AD´er i dag - men - Mortensen handler ikke i brugte.
Eller, teoretisk set, men den sidste brugt Rolex jeg så der var en mint S/S Datejust fra ultimo 70´ne som jeg straks købte.
Det var vist i oktober 2006 Icon_e_biggrin

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)