Værdi af Rolex Daytona
#11
Good tip if possible keep away from auctions unless you really know what you are doing . And most people do not know how they really work . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#12
Citat:Jamen hvad er værdien så på et sådant ur, er det de fantasipriser som nogen ønsker de kunne få for uret ?

Henrik, hvis du scroller lidt op, har jeg skrivet estimat om realistiske IRL Daytona-priser for både G/S og S/S modeller.

Og nej, rigtigt mange af de Daytonas (og andre overpriste ur) på nettet bliver ikke solgt for de forlangede fantasipriser.
Fra anden side; den sidste fjols / uvidende er ikke engang født endnu, så, det sker i nu og næ - specielt når folk byder på auktioner og, som Willy skriver, ikke har 100% styr på helhedsbilledet (= varens realistisk værdi uden at se på auktionshusets vurdering + at der altid regnes købersalær med i slutprisen).

John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#13
En stål Daytona med b/p er nok vanskelig at finde til under 52-54k og en ditto i g/s 48-50k. Med Zenith værk og i stål skal der lægges noget til afhængig af årgang men her skal man nok op i 58-60k hvis man overhovedet kan finde een.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#14
Tio, tak for Info. Så tror jeg at jeg har fået alt belyst, så når engang jeg skal have en automatisk Daytona, så venter jeg på en B-R auktion.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)