Dit bedste køb
Det købe jeg har nævnt her har intet at gøre med at have den mindste afskrivning,
hvis det er det som skal være tungen på vægt skålen så har jeg købt mange andre ting som er meget bedre.

Og jeg skulle da så slet ikke have købt vores Bull Dog som jeg aldrig har avlet på. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Mine 2 dejlige hunde:

İmage
Svar
Glæden ved bulldog'en er garanteret mere værd end prisen du har givet Icon_e_biggrin1

Sendt via Tapatalk
Svar
Ikke altid hvis du spørger min hustru,men han er fars basse og med mig er nærmest alt tilladt. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Sociologen Skrev:Mit bedste køb hidtil er vores nuværende hus, der udgør de perfekter rammer om vores familie. Det er ikke et hus, vi skal blive gamle i, og ved købet blev der også sat deadline for videresalg, men med små børn og vores nuværende arbejdssituation inkl økonomi er købet lige i øjet. At husets "pristab" (det blev købt i 2006) stadig er begrænset til ca 6-7 pct (det er et rækkehus, så vi kender til priserne fra salg at nabohuse) bidrager ligeledes til at gøre købet godt.

Hvad mener du med en deadline for videresalg? Icon_e_surprised
Svar
Lars Rasmussen Skrev:Hvad mener du med en deadline for videresalg? Icon_e_surprised
Måske lidt dårligt formuleret :) Jeg mener blot, at planen er, at vil vil blive boende i huset i ti år og så købe et nyt, når lånene alligevel skal ligges om :) På det tidspunkt er mine sønner også så store, at de skal have større værelser.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)