Radiodødt område
Hej Alle

Og godt nytår

Jeg har på det seneste haft et usædvanligt problem. Jeg har henvendt mig til sælgere af flere ure på forskellige sider. DBA, Vintageure, ursiden samt Chrono 24. Ingen af disse svarer ved gentagne henvendelser, og urene er stadig til salg. Dem jeg har henvendt mig til, har kun kontaktmulighed vha e-mail og ingen tlf-numre, så der er ikke rigtig andre muligheder.

Mine henvendelser går kun på om urene er til salg og hvor i landet det befinder sig. Ingen skambud eller prisforslag.

Har jeg været yderst uheldig og havnet i en Bermuda-trekant, eller er der vitterligt mange "døde" annoncer i omløb.

Er der andre der har erfaring med denne problematik.

Mvh Ole
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
Svar
Jeg kender godt problemet..

Jeg ved ikke hvordan folk tænker når de har lavet en annonce og har sat et ur til salg..

Men jeg har det på denne måde..

1) Har jeg en annonce eks. på den blå avis, så er mit ur til salg..

2) Får jeg en henvendelse, så svare jeg på den..

3) Når uret er solgt, så fjerner jeg annoncen..
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Medmindre du skriver på engelsk, har et afrikansk klingende navn og ønsker at få varen sendt til Nigeria er der vel ingen grund til ikke at svare dig. :)

Spøg til side, så oplever jeg ca hver anden gang jeg har sendt en forespørgsel til en sælger ikke at høre noget. Især hvis annoncen er over 14 dage gammel. Folk glemmer simpelthen at slette deres annoncer vil jeg tro.
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)