Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Så har jeg ENDELIG fået mit 3536 tilbage. Der gik ikke de ventede 2-3 uger, men tre måneder...tre!!
Jeg syntes hele den er sag har været ret træls, de har været MEGET uklare om hvor længe der ville gå. Hver gang jeg har ringet derop har de sagt: du kan nok hente det om en uges tid. Det er fair nok at iwc er langsomme med skruerne, men så vær dog i det mindste ærlige og sig man ikke ved det. De har også flere gange lydt næsten irriterede over jeg ringede. Da skruerne så endelig kom skulle det så åbenbart på værksted for at få sat skruerne i. Meget underligt da der står i manualen de er lavet til at man selv kan skrue dem i og ud. Billed fra den manual der følger med uret :

[url]"http://www.gregsteer.net/IWC/Manual/Ref_3536.pdf" o nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.gregsteer.net/IWC/Manual/Ref_3536.pdf[/url]
Det tog så lige tre uger fra skruerne var kommet til idag...
Da de fik mit ur ind anslog de prisen til at blive 300-400kr, så da de sagde 1950kr var jeg ved bare at gå igen, jeg fik så brokket mig ned på 1450kr, men syntes SATME stadig det er dyrt for 3 mikroskopiske skruer!!
Alt i alt er det nok sidste gang jeg aflevere et ur oppe hos dem, dog er Carsten virkelig flink og viser gerne ure frem, så det er lidt synd at den ringe service ødelægger det hele.
Vh
•
Svar: 326
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har købt 2 ure igennem telefonen ,og lidt mail frem og tilbage....og kan kun anbefale dem, det gælder både far som søn
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Jeg har heller intet at udsætte på dem. Har handlet med Thomas et par gange, og alt er forløbet perfekt. Jeg handler gerne med ham/dem igen.....
•
Svar: 76
Tråde: 0
Jeg har også handlet med Sarøe et par gange, sønnen Thomas har leveret et ur hjemme
hos mig selv, da jeg ikke havde mulighed for at hente det selv, super service.
Jeg synes der er lidt ærgeligt, at Sarøe for sådan en bedømmelse, nu når det er IWC der er meget lang tid om at leverer de skruer,
som der er tale om her, jeg kan godt forstå kundens frustration, men os der bevæger os i urverdnen, ved der kan være meget lange
leveringstider, og IWC er ikke de hurtigste, jeg har selv ventet på en manual til et IWC ur, i over et halvt år, og den er ikke kommet endnu.
Mht. At uret skulle videre til urmager, det tror jeg at kunden skal være glad for, det det ikke er helt problemfrit(taler med erfaring) og skifte disse skruer,
ellers kunne kunden jo selv have gjort det, og sparet 3 uger, med risiko for at uret skulle ind til rep. derefter, nu er der garanti på det der er lavet, det må
da siges og være godt.
Jeg ved man kan bede om en pris inden man bestiller reservedele hos IWC, så ikke man bliver overasket negativt over den pris man bliver
præsenteret for, det ville have været en fordel i denne sag.
Til sidst et lille surt opstød fra mig: først og presse en forhandler ned i pris, og derefter og gå hjem og give forhandleren en dårlig omtale, det spiller bare ikke,
i min verden, kunden skulle have betalt fuld pris i mine øjne.
God dag til alle.
/Bo
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Vil nu give Kristoffer lidt medvind - uden dog at have handlet med Sarøe - Men så er det da almindelig god service, at man bliver opdateret løbende, såfremt tidsplanen rykker sig betydeligt
om der er givet nedsat pris eller ej - det vælger forhandleren jo selv at gå med på eller ej - er man fin nok til at tage imod kundens penge, er man også fin nok til at holde denne opdateret.
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Det er nu engang den følelse jeg har i maven Bo, og det kan dine sure opstød ikke lave om på.
Thomas og Carsten virker super søde, men det ændre ikke på mit helhedsindtryk af min oplevelse, desværre.
Og så er det da noget mærkeligt noget at sige, at bare fordi jeg fik rabat må jeg ikke være kritisk. Tror du det fungere som en slags beskikkelse? No Way, sådan fungere det altså ikke
•
Svar: 76
Tråde: 0
Helt ok, med mig, du har din mening, jeg har min, sådan er det.
Ikke noget med bestikkelse eller for fin til at tage imod penge, bare dårlig stil.
Jeg kan bare ikke forstå du ikke valgte og lave uret selv, hvis det er så nemt,
som du har vist det skulle være.
Slut herfra, husk det kun er ure vi har med at gøre, og ingen er blevet snydt her.
/Bo
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hej alle
Jeg kender ikke den konkrete situation, men skal vi ikke lade den ligge her?
Jeg har selv tidligere brugt Sarøe og været meget tilfreds. Så sent som i denne uge har jeg afhentet et 3536 hvor alt var som forventet. Der var lidt ventetid på delene, hvilket jeg også havde fået besked på. Så intet uventet der.
Kristoffer har givet sin mening til kende, ligesom andre og mon ikke den så kan lukkes her.
Sendt via Tapatalk
•
|