Hexa K500
Jeg bliver mere og mere vild Hexa K500, det er er firmaet første ur og skulle komme ud i løbet af efteråret. Jeg kan godt lide designet, som jeg synes har det lidt rå look som et Sinn U1 og ser meget robust ud.
Prisen, hvis man preorder er 599$ for basic udgaven, hvilket med told og det hele bliver noget i omegnen af 4500-5000kr, hvilket jeg synes er ret rimeligt for et micro ur.

Hvad er din mening, synes du om det?
İmage
Hexa hjemmeside
Svar
Kender INTET til mærket men uret se da ud til at være i en OK kvalitet,
men de penge bringer dig altså også tæt på en Sinn og det ville jeg personlig vælge til hver en tid.

Nu ved jeg ikke hvor meget du lægger i at holde pengene hjemme på de ure du køber,
men med et rimelig ukendt mærke på det danske marked skal du regne med en pæn afskrivning tror jeg,
så også på den front er du i mere "sikker havn" med et Sinn Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Loft har allerede et Sinn U1 SDR Icon_e_wink
Svar
Sorry Icon_flov
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg ved ikke om jeg bare er gammeldags, men jeg er ikke vild med kroneplaceringen.
Ellers ser det meget cool ud.
Svar
Stensbjerg Skrev:Sorry Icon_flov
Ja, nu må du til at følge lidt med Icon_e_biggrin1

Jeg er heller ikke vild med uret, det ser forkert ud. Ville også foretrække et ETA værk istedet for Seiko 6R15 (selvom der nok ikke er den store forskel...)
Svar
Meget sjovt at høre hvad i synes og ja som Claus skriver har jeg allerede et U1 som jeg er meget glad for.
Jeg synes egentlig meget godt om krone placeringen, det er lidt utraditionelt hvilket jeg godt kan lide. Og Steensberg du har nok ret i man ikke få sine penge tilbage hvis man vælger at sælge uret.
Jeg synes bare det ligner et godt robust hverdags ur, men det er nok lidt for langt til min arm, desværre.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)