Prisudvikling på Deep Sea
#11
Stensbjerg Skrev:Pt ligger jeg pengene et andet sted som også betyder en del for mig,
hvornår jeg så præcis få landet DSeren må tiden vise Icon_cool
Det er også fint, tror bare at hvis det er det ur du vil have, såååååå er det snart du skal klikke KØB
Priserne vil kun stige på dette ure, eller i hvert til fald ikke falde, med mindre at det ikke er i ok stand.

Hvad har du som et alternativt "købe" ur??
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#12
Hvis der ikke kan landes en DSer når tid er
prøver jeg nok en gammel kærlighed nemlig Glashutte Original Sport Evo Panorama Date (fedt navn Icon_e_biggrin1 ) på lænke Icon_cool Icon_cool
det eneste der kunne holde mig lidt væk fra det ur er afskrivningen ved et evt salg,selvom det ikke skal bestemme alt ved et urkøb fra min side.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#13
Stensbjerg Skrev:...prøver jeg nok en gammel kærlighed nemlig Glashutte Original Sport Evo Panorama Date (fedt navn ) på lænke...

Det er også et fedt ur set ift. Deep Sea. Jeg fristes endda til at sige, at jeg selv ville have valgt det ur fremfor et Deep Sea. Mit udsagn skyldes bl.a. at GO forekommer mere eksklusivt ift. Rolex, især hvad angår værk. Desuden er det også sjovt at prøve noget mere eksotisk frem for de mere gængse mærker.
Svar
#14
Nemlig Icon_cool
så der bliver tænkt nogle tanker for tiden Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)