Urrem fra Finwatchstraps
#1
Jeg vil gerne have en ekstra rem til mit nyerhvervet JLC Master Compressor og i min søgen har jeg fundet et par stk på
https://finwatchstraps.com/

Når jeg søger på Youtube er de fleste reviews lavet af youtuber der har fået de urremme de anmelder gratis, enkelte starter med at fortælle det, og samlet er de positive i forholdet til pris vs kvalitet.

Er der nogle af jer herinde som har prøvet at handler der og evt har tid til at fortælle lidt om deres kvalitet og evt kunde service i forbindelse med købet.
Svar
#2
Jeg fyrede linket ind på Truspilot, og det var ikke de bedste anmeldelser desværre
Svar
#3
(23-10-2024, 06:56 PM)Michael F Skrev: Jeg fyrede linket ind på Truspilot, og det var ikke de bedste anmeldelser desværre

Tak for at have søgt via Thustpilot hvilket jeg selv burde have prøvet og ikke kun have søgt på Youtube. 
Så nu må jeg ud og lede igen, så hvis I har gode erfaringer med en EU forhandler af urremme må I meget gerne dele jeres erfaringer..
Svar
#4
Der er lidt her


https://urdebatten.dk/showthread.php?tid=83839
Svar
#5
Jeg har købt en sailcloth rem til mit Wise hos finwatchstraps - super god kvalitet, hurtig shipping ……… overhovedet ingen problemer !!

Køber gerne fra dem igen !

Er desværre afskåret fra at vise et billede af uret med remmen på, idet min Tapatalk ikke evner at uploade billeder længere !  Icon_head
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#6
@PBR, godt at læse at du har haft en god oplevelse med dem, jeg har skrevet til dem vedr. hvor mørkeblå syninger de kan lave.. Dette da den rem jeg har på mit Benzinger har næsten sort tråd indtil solen skinner på den så kan man se et blåt skær, det synes jeg er en lækker detalje.

Tapatalk opgav jeg sidste år da de begyndte med at opkræve abonnement for at jeg kunne skrive i den forskellige fora, kan godt lide deres funktionalitet men ikke deres grådighed.
[-]
  • pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)