Sinn U1 love :-)
Har virkelig også overvejet et 104.. Det der nok holder mig lidt tilbage er mit Damasko Da36! Al det tech og vilde ting der er j det ur.. Gør jeg har lidt svært ved at retfærdiggøre prisen på det..

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
(12-04-2020, 08:01 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg kom til at købe et i forgårs :-). Jeg blev lidt grebet af en blanding af kedsomhed og corona frustration. Jeg fortrød lige bagefter - specielt fordi jeg der så at Nicholas/Stenstrup også havde uret. Så hvis det endelig skulle være, så ville jeg hellere købe det der :-/.

Jeg har skrevet til sælger for at høre om han kan annullere ordren og til C24 for at høre om det samme. Det er første gang jeg har fortrudt - dammit!

Det var iøvrigt sådan en fætter her - Sinn 104 St a b e

İmage

Nu må vi se hvad de siger...

Bortset fra det, så laver Sinn så mange fede ure - jeg har dog aldrig ejet et endnu :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kæft hvor er dette bare et smukt dykkerur! Minder dog ekstremt meget om Glashutte Originals SeaQ! Eller så er det deres der minder om Sinn’s dykker .. men smuk er uret hvertfald! Især med denne tekstil rem!

Tak for at introducere dette smukke ur til mig!

Mvh Malte

[-]
  • onkeldunkel
Svar
(13-04-2020, 06:40 AM)maltebrask Skrev:
(12-04-2020, 08:01 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg kom til at købe et i forgårs :-). Jeg blev lidt grebet af en blanding af kedsomhed og corona frustration. Jeg fortrød lige bagefter - specielt fordi jeg der så at Nicholas/Stenstrup også havde uret. Så hvis det endelig skulle være, så ville jeg hellere købe det der :-/.

Jeg har skrevet til sælger for at høre om han kan annullere ordren og til C24 for at høre om det samme. Det er første gang jeg har fortrudt - dammit!

İmage

Bortset fra det, så laver Sinn så mange fede ure - jeg har dog aldrig ejet et endnu :-)

Kæft hvor er dette bare et smukt dykkerur! Minder dog ekstremt meget om Glashutte Originals SeaQ! Eller så er det deres der minder om Sinn’s dykker .. men smuk er uret hvertfald! Især med denne tekstil rem!

Mvh Malte

Selv tak og jeg synes også det er ekstremt flot og til en fornuftig pris, MEN jeg fik annulleret ordren. Jeg skal have mig et 50-års ur i år, så jeg skal ikke ‘klatte’ pengene væk :-)

[-]
  • maltebrask
Svar
(13-04-2020, 11:16 AM)onkeldunkel Skrev:
(13-04-2020, 06:40 AM)maltebrask Skrev:

İmage

Mvh Malte

Selv tak og jeg synes også det er ekstremt flot og til en fornuftig pris, MEN jeg fik annulleret ordren. Jeg skal have mig et 50-års ur i år, så jeg skal ikke ‘klatte’ pengene væk :-)

Stort tillykke med den store runde kommende dag og begivenhed!

Så fedt du fik annulleret ordren!!

Jeg er en gammel sjæl i en ung krop da jeg nemlig er mega “old School “ da jeg feks er kæmpe modstander af denne kæmpe brug af online handel fremfor at besøge ens lokal butik. Om det er ure, tøj, sportsudstyr, blomster eller hvad det nu end måtte være så gør jeg altid hvad jeg kan for at købe lokalt i fysiske butikker!

Så elsker du også foretrækker at købe hos en forhandler! Man kan næsten altid få en god rabat!!

Kæft hvor er dette Sinn bare fedt! Men det er åbenbart et pilot ur har jeg fundet ud af via chrono24 !!!

Svar
Ærgerligt at jeg ikke så det tidligere. Modellen er totalt udsolgt. Derudover ved at købe Sinn via chrono24 giver det problem at forhandler nok, hvis der er problemer, vil sørge for at uret kommer direkte tilbage til dem. Det er nemlig forbudt at sælge nye Sinn direkte fra chrono24 og hver sælger har sit område. Jeg sælger kun til Danmark. Så sælger risikerer ballade ved at bryde reglerne. Nogle sælgere på chrono24 nævner da også alle de lande de ikke må sælge til.

Eksempelvis her:

https://www.chrono24.com/sinn/104-st-sa-...345433.htm
Svar
Deres ure er bare så lækre. Kan se Claus fra CT-Watches har det jeg viser på lager Icon_computer Icon_computer
[-]
  • Claus Tukjær
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)