Rolex kvalitet
Jeg har lige købt et to år gammelt  114060 jeg er rigtig glad for, kvaliteten er fantastisk og rolex kan altså noget mange andre ikke kan.. En ting irriterer mig og det er at kl 12 på kransen ikke flugter 100% med kl 12 på skiven, det er minimalt og måske omkring en halv til en hel millimeter men nok til at irriterer mig let samt er lidt en skuffelse over rolex som er kendt for ikke at gå på kompromis med detaljen. Jeg har set andre på nettet med samme issue....
Svar
Hvorfor benytter du dig ikke af garantien og får det fikset Icon_smil
Svar
Det kan jo undre når der er så meget kvalitet Icon_blink

Der er ikke meget andet at gøre end at få det fikset og da helt sikkert hvis der er garanti på det, men ellers tillykke med det Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Der var en Ytuber der havde samme "problem" efter et service, ADer fixet det på et par minutter, mens han ventede, ved at justere på en lille fjeder der sidder i de 120 klik.
Svar
(10-10-2018, 09:19 PM)Ian480 Skrev: Der var en Ytuber der havde samme "problem" efter et service, ADer fixet det på et par minutter, mens han ventede, ved at justere på en lille fjeder der sidder i de 120 klik.

Ikke for det, men proceduren er at afmontere hele lynetten. Afmontere lynetteindlæget, montere det igen, så det sidder lige. Montere lynetten. Og bum, så er den “ged barberet”.

Så nej ikke noget med at justere klikfjederen. Det kan man simpelthen ikke.
Dette være sagt, bare så der ikke pludselig er noget forkert i omløb.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
(13-10-2018, 07:45 AM)Lars Skrev:
(10-10-2018, 09:19 PM)Ian480 Skrev: Der var en Ytuber der havde samme "problem" efter et service, ADer fixet det på et par minutter, mens han ventede, ved at justere på en lille fjeder der sidder i de 120 klik.

Ikke for det, men proceduren er at afmontere hele lynetten. Afmontere lynetteindlæget, montere det igen, så det sidder lige. Montere lynetten. Og bum, så er den “ged barberet”.

Så nej ikke noget med at justere klikfjederen. Det kan man simpelthen ikke.
Dette være sagt, bare så der ikke pludselig er noget forkert i omløb.

Ok cool med den rigtige forklaring, hvordan det ordnes
Svar
Man skal dog lige have i tankerne at det ur trådstarter spørger på er med keramisk lünette indlæg som kan være drilske. De kan være "skøre" og går nemt i stykker ved afmontering/montering. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, man skal bare lige have i mente at det ikke er så ligetil som med de gamle alu indlæg. De kan skiftes på få minutter af en selv.

Idet uret kun er to år gammelt og dermed stadig under garanti, er det bare ind til en AD og få det klaret.
Svar
Selvfølgelig Kim, det var mere det med en fjeder der bare skulle fikses....
Og selvfølgelig er det bare afsted til AD når der er garanti på, jeg vil ikke have noget at gøre med de keramiske, som du skriver, de går noget lettere itu... Icon_blink
Dog med det rette værktøj er det ikke den store opgave... Icon_Up
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)