Behov for lidt input til overvejelser omkring nyt ur 10-20 k.
#11
I value for money er der ingen andre i dit budget,
Der kan matche Nomos. Icon_cool

De er høj anerkendt for det ikke bare i vores lille andedam,
Men også World wide. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, JohanZ
Svar
#12
(13-09-2018, 09:18 PM)JohanZ Skrev: Hej alle

Først og fremmest tak for de mange gode forslag og kommentarer. 
Jeg er blevet lidt lun på Nomos club, så vil da lige prøve at gå et smut forbi Illum og se det live. Det ser super elegant og enkelt ud, og Nomos virker som et meget interessant mærke, der tilbyder noget andet end så mange andre. Pt. ligger jeg nok mellem enten Nomos club, et Sinn eller Tudoren.

Men kan godt se, at det endelige valg kommer til at tage noget tid  Icon_e_biggrin1

I Illum vil du også kunne se Tudor samt nogle af de andre mærker, der har været fremme her, f.eks. Longines. 

Have fun!

Claus

[-]
  • JohanZ
Svar
#13
At deres worldtimer ved en sammenkost af grandmasters i 2014
var Philippe Dufours valg under 10k US https://www.youtube.com/watch?v=ehJP2Oz7hgs
Siger for mig helt klart og tydeligt hvad man får for pengene.

Jeg overvejede også selv kraftigt modellen
inden jeg bestilte mit Dornbluth.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#14
Jeg må også sige, at indenfor dit budget og dine "krav", ville et Nomos være det perfekte valg. Jeg har selv et Nomos Zürich Weltzeit, som jeg har haft i tre år. Jeg bliver aldrig træt af det.
[-]
  • cfnissen
Svar
#15
Du kan også kigge på Oris, når du er i Illum. Jeg synes de er ret stærke i den prisklasse.

mvh Jens
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
Det er nogle fede ure du har på din egen liste fra starten. De er dog alle forholdsvis høje ure, og måske ikke så nemme at få under skjorte ærmet. Værd at teste med en skjorte først.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, JohanZ
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)