02-06-2018, 04:19 PM
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Haldor Abissi
|
02-06-2018, 04:19 PM
Med venlig hilsen Michael
02-06-2018, 06:41 PM
Designet er ikke mig,
Men det virker til at være fin value, særligt med tanke på et High grade ETA i maven Men endnu en fin video hvor man tydeligt fornemmer din glæde God sommer lige over. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
02-06-2018, 07:23 PM
Mange tak
Jeg har nu også haft et lidt anstrengt forhold til mikromærker og den "samme" kasseform, men om det er den flotte drejekrans eller skiven der giver et eller andet denne gang ?? I love it..... Med venlig hilsen Michael
02-06-2018, 11:37 PM
Fedt ur, omend noget af en omgang metal at have om håndleddet. Helt klart for mænd af en vis størrelse.
Og lidt sjovt at grundlæggeren af min arbejdsplads også hed Haldor til fornavn
03-06-2018, 12:14 AM
Fedt at du stadigvæk prøver ure af.
Stor respekt herfra. Jeg nyder både mikro mærker og mere kendte mærker. Så længe man har hjertet med. Min absolutte farvorit ind til videre iblandt micromærkerne er er den lille 40 mm Sharkdiver Mvh Kim
03-06-2018, 01:06 AM
(02-06-2018, 10:22 PM)Stensbjerg Skrev: Ved du hvor meget det vejer på lænke? 303 gram smutter den op på, grundet den meget kraftige lænke. Kim > lækkert ur du viser på nato, som ser hammer godt ud til uret. Med venlig hilsen Michael
03-06-2018, 09:39 AM
Holy shit
Men på den anden side giver det mulighed for work out i sofaen. Uanset hvad som Kim er inde på Fedt at du er tro mod din tilgang til tingene. Og dine videoer er spot on Yoshikazu Akahane. 28/+50.
08-06-2018, 09:32 PM
Tillykke med uret!
Jeg syntes faktisk ret godt om det. Især kassen med dennes skarpe design er jeg vild med. Mvh Henrik A Mvh Henrik A
Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
10-06-2018, 05:32 AM
Som sagt har jeg prøvet en del mikromærker og specielt dykker udgaverne, hvor disse ure har det med at blive lidt for "kedelige" efter kort tid, så har dette ur vundet mere og mere tid på armen. Jeg vil faktisk udnævne det til et af de bedre mikromærke ure jeg har ejet og er bestemt ikke ene om den betragtning.
https://www.ablogtowatch.com/haldor-abis...ch-review/ Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|