Ny Talking Watches
Entusiastisk behagelig fyr med spændende ure. Jeg synes det er et godt afsnit.
[-]
  • Jens, jk, keldw
Svar
Det er spændende at se både Urwerk, De Bethune og Richard Mille frem for de sædvanlige Submarinere med varierende antal linier med rød skrift og falmet bezel Icon_blink
Historien om middagen, som blev betalt af nogle andre Richard Mille ejere i restauranten, er da meget sjov....
JK
[-]
  • Jens
Svar
(14-12-2017, 11:57 PM)jk Skrev: Det er spændende at se både Urwerk, De Bethune og Richard Mille frem for de sædvanlige Submarinere med varierende antal linier med rød skrift og falmet bezel  Icon_blink
Historien om middagen, som blev betalt af nogle andre Richard Mille ejere i restauranten, er da meget sjov....
JK

SÅ enig - dejligt at se alternativer på bordet og ikke ‘the usual suspects’ med eller uden diamanter. 

Har aldrig helt fattet Urwerk, men fik da øjnene op for nogle af deres kvaliteter bare på den korte tid de talte om den model, der var med. Flotte detaljer på uret/kassen som jeg aldrig har lagt mærke til før. Jeg er altid gået i stå ved det lidt overdrevne (i mine øjne) helhedsindtryk. 

Richard Mille....hmmmm, nej tak.....men historien om det fællesskab, der kan opstå mellem vildt fremmede mennesker pgra. en fælles interesse for et urmærke er jo så sand. Det er altid sjovt at opleve - om det så foregår i Tokyo eller Ry. 

Claus

[-]
  • Jens, jk, keldw
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)