Vis os jeres diver(s)
(18-12-2017, 09:00 PM)Larsb Skrev: Det er jo argumenter, jeg må bøje mig for. Selvfølgelig kan det ikke være et dykkerur Icon_smil

Syntes du virkelig at uret leder tankerne hen på et dykkerur?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Urets historie taget i betragtning, så er der en del, der relateret til dykning. Men det ligner ikke en sub, det må jeg give dig ret i, så hvis et dykkerur skal det, for at være et "rigtigt" dykkerur, så falder det helt klart udenfor.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • runzuk5
Svar
Hvis det var godt nok som dykkerur til de Italienske frømænd i 30'erne, hører det også til i den kategori for mig. Uanfægtet at det selvfølgelig i nutiden har nogle mangler der bruges til at definere et dykkerur.
Svar
Pam 111 (og diverse variationer) er da ligeså klassiske dykkerure som de fleste andre “dykkere”.

Jeg er helt på linie med LarsB og KimT her

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage
Badeshorts og ur klar til en tur i svømmehallen!

Svar
(18-12-2017, 09:00 PM)Larsb Skrev: Det er jo argumenter, jeg må bøje mig for. Selvfølgelig kan det ikke være et dykkerur  Icon_smil

I må kontakte den italienske hær, specielt deres historisk afdeling og fortælle dem at de har misforstået noget og at deres Panerai´er er ikke, slet ikke, er til at bruge som dykkerure.   Icon_diver
De bliver nok ret så kede og overraskede af det men sandheden må frem, koste hvad det vil !

Det må vi tænke på mens vi / I venter på julemanden....  Icon_rul  

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
En enkelt kan det da blive til: IWC i stål
JK
İmageRubberstrap on Flickr
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
Kan igen og igen beundre at IWC kan lave en diver der går til 2000 meter
Så elegant, det er uanset hvad du måler på høj høj klasse  Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)